Nekad A.Luan | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A.Luan

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
20
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198450696809/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Lund

Vad är ditt discord namn? Magiskamide#5053

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Torbjörn Snusberg han är 25 år och gillar att vara med familj och vänner. Torbjörn föddes 1996-04-24 på sjukhuset i staden. Torbjörn betraktar alla som står han nära som en ända stor familj. Ända sedan liten har Torbjörn brunnit för bilar och allt som har med det att göra på grund av pappas yrke som mekaniker. Torbjörns favorit mat är en saftig Big Mac på donken. Torbjörn har inte häller någon kriminell bakgrund. När Torbjörn kommer till staden ska han försöka få jobb som mekaniker eller något annat med bilar att göra för det är det Torbjörn älskar. När Torbjörn har varit i stan ett tag kanske han ska ta sin drömmar längre och försöka bli polis. Torbjörn är en person som älskar att hjälpa folk. Torbjörn är också väldigt trevlig och har empati för folk men om Torbjörn måste stå upp för någon eller försvara sig gör han det. Han går aldrig på oskyldiga.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill gärna bli medlem på Unive för att jag nu ett tag letat efter en ny server att köra på. Den verkar ju va bra har man hört och varför inte då ansöka om ett medlemsakp. Jag tycker rp är kul och vill gjärna ta del av den på servern. Jag kommer bidra med att arbeta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska söka arbete som mekonom för att kunna hjälpa till att laga folks bilar så dom kan rp vidare och ta sig runt. Jag själv kommer kunna starta scenarion med kunderna vilket bidrar till bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte spela för sin egna vinst asså att man rpa för sin motpartner istället så de blir bra för honom.

Hur hittade du Unive? Pågrund av att de är Sveriges största server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka