Nekad A.Luan | Chef-jobb ansökan [wille03]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A.Luan

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
20
Användarnamn: A.Luan

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Algot

Hur gammal är du? 14år 2006

Hur många timmar har du på Fivem? 563

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag själv har jobbat där och lagt ner mycket tid på det för att jag gillar att jobba inom mekanikerbranchen. Jag vill bli ny chef och bygga upp firman på nytt så folk kan få ta hjälp av mekonomen. Som chef ska man alltid vara trevlig kunna hantera stress och sina anställda. Man måste ha koll på vad sina anställda gör. Jag har varit chef inom taxi på en annan server så jag vet hur det går till. Jag kommer ha en viss mängd anställda som är noga utvalda för man vill ju inte att folk ska slösa på kassan. Jag har också några vänner med från start.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat där så jag vet ju hur man gör och hur man ska bete sig.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Karl Berg han är 25 år och gillar att vara med familj och vänner. Karl föddes 1995-04-24 på sjukhuset i staden. Karl betraktar alla som står han nära som en ända stor familj. Ända sedan liten har Karl brunnit för bilar och allt som har med det att göra på grund av pappas yrke som mekaniker. Karl favorit mat är Big Mac på donken. Karl har inte häller någon kriminell bakgrund, och inga tankar på att börja med det heller. När Karl kommer till staden ska han försöka få jobb som mekaniker eller något annat med bilar att göra för det är det Torbjörn älskar. När Karl har varit i stan ett tag kanske han ska ta sin drömmar längre och försöka bli polis. Karl är en person som älskar att hjälpa folk. Torbjörn är också väldigt trevlig och har empati för folk men om Torbjörn måste stå upp för någon eller försvara sig gör han det. Han går aldrig på oskyldiga. Just nu jobbar så väntar han bara på ett svar om chefsjobbet.

Hur ofta kommer du vara inne? Minst 4h på vardagar
Helger Hela dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nope

Har du läst våra Regler? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka