Nekad A.Luan | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A.Luan

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
20
Användarnamn: A.Luan

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gunnilas Lyx och Superbilar AB

Vad heter du IRL? Algot

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 380

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag själv har jobbat där och lagt ner mycket tid på det för att jag gillar att jobba inom bilförsäljningen. Den nuvarande chefen/personalen var inte aktiv så jag vill bli ny chef och bygga upp firman på nytt så folk kan få köpa sina bilar. Som chef ska man alltid vara trevlig kunna hantera stress och sina anställda. Man måste ha koll på vad sina anställda gör så ingen köper ut bilar. Jag har som sagt jobbat här så jag vet hur allt går till dock vet jag inte hur chefsjobbet går till men lär mig det snabbt. Jag kommer ha en viss mängd anställda som är noga utvalda för man vill ju inte att folk ska slösa på kassan. Jag har också några vänner med från start.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat där så jag vet ju hur försäljning går till och hur man ska bete sig

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Karl Berg han är 31 år och gillar att vara med familj och vänner. Karl föddes 1995-04-24 på sjukhuset i staden, ända sedan liten har Karl brunnit för bilar och bilförsäljningen på grund av pappas yrke som mekaniker. Karls favorit mat är på restaurang Multi och Lyx. Karl har inte häller någon kriminell bakgrund, och inga tankar på att börja med det heller.

Hur ofta kommer du vara inne? minst 4h vardagar och typ hela dagen på helger/lov

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nope

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Nekad. Vi har hittat en annan som är mer relevant för jobbet.
Låser och Arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka