Accepterad A.Luan | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A.Luan

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
20
Användarnamn: A.Luan

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198450696809/

Vad är din discord tagg? A.Luan#6758

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Sunt Förnuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kom precis in i servern och skulle köra med min kompis. Så han hämta mig vid sjukhuset sen körde han mig till principal bank för jag skulle ta ut pengar. Det var 3 bilar utanför i typ grön, blå och röd vilket inte ser ut som bankråns bilar enligt mig så jag trodde inte det var något. Sen gick jag in i banken och skulle hämta ut pengar så var det rånare där inne som typ sa (stick) då drog jag men jag kom inte ens ut innan jag blev bannad för SUNT FÖRNUFT. Själv tycker jag att jag bara skulle blivit kickad om dom nu tyckte det var så fel.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja jag har blivit bannad för sunt förnuft och att jag snodde en bil på grennzone men det var när jag var ny på servern och inte visste så mycket. Men jag har alltid skött mig sen jag fick whitelist och kom i mer i servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte för jag trodde ju inte det var något rån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att aldrig gå in i principal bank när det står rs6or utanför i alla regnbågens färger.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka