Nekad A.Luan | Ban överklagan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A.Luan

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
20
Användarnamn: A.Luan

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198450696809/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: A.Luan

Vad är din discord tagg? Luan!#6758

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Blacklist

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde ett grovt misstag som jag ångrar grovt. Jag undanhöll info i ett staff ärende jag visade inte mitt pm mellan mig och en person för jag ville inte att han skulle känna att jag challa ner han, men jag ångrar det grovt och vill så gärna få en ny chans. Om jag blir nekad snälla ge mig en anledning och vad jag kan förbättra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag snackade med en massa staffs för en kille köpte pengar av mig ingame för 30kr. Jag trodde då den person var schyst och jag ville inte challa ner han då. Men det visade sig motsatsen och hade kunnat göra det nu men tyvärr har personen tagit bort sina meddelanden. Ni som var med i ärendet vet vem jag snackar om men vill inte hänga ut nån här. Snälla ge mig en ny chans jag saknar verkligen multistaden har varit bannad i 1 och en halv månad utan att fråga om unbann som ni sa i ärendet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var inte felaktig ångrar mig grovt! Snälla ge mig en ny chans älskar multistaden!

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer bara ihåg en och det var min första när jag snodde ett fordon på marja lisa parkeringen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara sagt det så jag sluppit detta. Jag ångra mig grovt!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig hålla undan saker i staff ärenden om jag skulle få en chans kan jag berätta ungefär vad som skrevs. Som jag ångrar grovt.

Har du läst våra regler? Ja

Nekad. Du får kontakta en donator-ansvarig angående det.
Låser och Arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka