Accepterad A.L | Medlem ansökning [Rakuy0u]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A.L

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Användarnamn: a.l10 Smeknamn: A.L

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Lee och är 22 år gammal, Han har ett stort intresse för bilar.
Han är väldigt pratglad och social.
Han har en lillebror som heter Anton Lee och han är 19 år gammal.
Deras relation är bra och de lever självständigt.

Deras föräldrar dog då mamman fick cancer och pappan blev skjuten inom gängkriminalitet men det har dem gått vidare med.

Arons liv är helt normalt, Han ska ta och söka ett nytt jobb nu då han och hans lillebror alltid drömt om att få driva ett eget företag sen de vart små.
Aöex har nyligen flyttat till unive då han var kriminell i hans förra stad och ville lämna det där bakom sig.
Han vart kriminell via hans storebror Ali men han valde att lämna de livet för att hans storebror vart skjuten i bröstet.

Nu vill han lära känna fler personer i staden och driva ett företag tillsammans med sin bror.

Som person är han social och fram åt tänkande. Han är väldigt samarbetsvillig i jobb situationer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriösa och lång variga scenarion. Fram för allt kommer jag bidra med social och professionell rollspel på Unive.

Kommer utveckla min karaktär så mycket som möjligt och kommer vara aktiv varje dag förutom speciella dagar.
Jag kan även bidra med extremt bra samt roliga scenarion på servern och kommer rollspela på en ny nivå, så seriöst jag bara kan. Sen kommer jag också visa mycket aktivitet på servern då jag har mycket fritid.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte alltid vinna i ett scenario utan det kan vara kul fast man förlorar.

Scenarion behöver inte alltid vinnas.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Självklart! social rp = du behöver inte alltid avsluta ett gängkrig med att skjuta ner alla utan du kan prata ut om situationen på ett mer socialt sätt tex. NLR = New life rule, Om du dör ska du inte komma ihåg bakom liggande scenariot som lede till din karaktärs död, Tex ska du inte gå till polisen och berätta vilka de var efter du har respawnat.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Har rollspelat sedan lång tid tillbaka och kan det mesta inom rollspel. Har rpat både polis och kriminell. Har runt 1000 timmar inom rollspel och har lärt mig mycket av dem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej. Ha en bra dag. God jul!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka