Accepterad A.G | Chef-jobb ansökan [vianor] [Ankan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A.G

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Aron

Vad heter du på discord? A.G#8888

Hur gammal är du? 14 fyller 15

Hur länge har du spelat på Unive? Sammanlagt i över 1 år.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet Vianor genom att vara aktiv hela tiden då jag själv ser att det är många som vill få deras bil pimpade osv och nu när det inte finns någon chef som kan ta in nya anställda eller kan pimpa folks bilar så kommer jag in i bilden. Jag är extremt aktiv och driven av mig så kommer alltid finnas någon från Vianor i tjänst eftersom det är så jag kommer styra upp Vianor att det alltid ska finnas någon i tjänst som ska vara där när det behövs. Alltid när ja spelar på Unive så är det typ så här att Vianor har öppet typ en dag i veckan och i typ 1-2 timmar så kommer det inte vara om jag blir chef. Vianor ska bli ett av de aktivaste jobben på servern så att t ex nya spelare som köpt en bil kan få pimpa sin bil! Jag känner att Vianor är ett roligt yrke att vara chef över och därför väljer jag att ansöka till det!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som chef på Vianor på några andra servrar där jag skött det bra och hållt allt snyggt och inte massa människor som springer runt och skriker som det lätt kan bli på Vianor. Så jag vet priserna bra eller såklart det kan ju vara helt olika priser här på Unive men aa. Kan vart man pimpar och hur man ska bete sig mot kunder etc.

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara inne ofta för jag vill göra detta till ett aktivt yrke så folk får pimpat sina bilar!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? AA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka