Accepterad A.G | Ban Överklagan [Doughen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A.G

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199198436353/

Ditt Hex-ID: 110000149ccfc01 (Hex)

Vad är din discord tagg? A.G#5689

Vem var det som bannade dig? doughen von ragdog

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var så här att jag var vid polisstationen och där var de tydligen ett stort skottscenario som hade gått förbi mig helt, jag visste inte att det var något slags stort scenario ens så jag skulle skoja lite och gjorde emoten /e stickup och gick runt. Och jag förstår nu i efterhand att det kan anses vara suntförnuft men jag visste inte att de alls var något stort scenario då just i den stunden var de ganska lungt utanför polisstationen (de var utanför stationen som jag gjorde emoten) men förstår varför han valde att banna mig och det var dumt av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var utanför polisstationen vid torget och så skulle jag skoja lite och gjorde /e stickup emoten och gick runt lite, och hade ingen aning att de var ett skottscenario där då de var ganska lungt exakt där jag var så jag visste inte o sen blev jag bannad. Men nu vet jag att det var dumt av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig. Det var jag som gjorde fel, men jag vill att ni ska veta att jag förstått felet och det ska inte hända igen. Men som sagt det var mitt fel o en rättlagd ban. Men jag har lärt mig av den.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har spelat här väldigt länge så minns inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skojat med just den emoten. Eller känt av hur scenariot var och rpat bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka