Accepterad A.G | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A.G

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199198436353/

Ditt Hex-ID: 110000149ccfc01

Vad är din discord tagg? omgag.

Vem var det som bannade dig? Vet inte.

Bild på banmeddelande: dwdwdwdwdwd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asså detta var väldigt längesedan. Jag har ingen aning vad jag blivit bannad för eftersom det var längesedan. Men något regelbrott gjorde jag ju annars skulle jag inte blivit bannad. Jag måste ha gjort något fel och jag ber om ursäkt för det. Men skulle verkligen vilja bli unbannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var FLERA månader sedan så jag har inget minne kvar av vad jag gjort men det var dumt av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var säkert en rätt placerad ban. För jag måste ha gjort något fel men jag minns verkligen inte men jag har förstått att jag gjort fel och jag ber om ursäkt för det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har spelat här i flera år så jag minns inte allt. Men jag har blivit bannad förr och jag har lärt mig av mina misstag flera gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? betett mig bättre och inte brytit någon regel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte bryta Unives regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Flyttar till Permanent Avstängning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka