Inaktuell _zer0 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_zer0

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Ditt discordnamn: _zer0______

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag en person som tar tag i saker, engagerad i saker samt positiv. Jag är en hård arbetad person som gillar att utveckla mig och server. Jag vill göra mitt bästa för att hålla servern i ett bra skick samt att ha kvar den lika bra som den varit och är dvs där man tar tag i saker osv. Jag arbetar bra själv samt med personer, har lite vänner som jag skulle kunna jobba med.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker att det är mycket krims samt snutar som gör regelbrott och allmänt inte kan bete sig. Sen finns det ju självklart medlems och icke medlems som inte kan bete sig men tycker att det är mkt fel hos krims och snutar.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska hålla en god ton, sammarbeta för att komma på saker och lösningar. Allmänt jobba tillsammans och vara trevliga och bra stämning så kommer det lösa sig.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara staff enligt mig betyder att man ska ta tag i saker. Man ska stå för sina handlingar och man ska göra det rätta. Det är viktigt att agera professionellt som staff så servern får upp en bra bild och inte en dålig. Sen är det inte bara för bilden men just så folk inte får en negativ bild för att staffs ´beter sig dåligt osv.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Något i denna stilen, vissa dagar lite mindre aktiv vissa mera men fortfarande hålla mig aktiv.
Måndag: 17:00-22:30 samma på tisdag, onsdag torsdag.
Fredag: 16:00- 05:00
Lördag: 13:00- 05:00
Söndag: 14:00-22:30

Hur länge har du spelat på Unive? Har varit till och från med just nu ligger jag på 3 månader. Första gången var runt 2023.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag var staff på centic och ortenwave

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nepp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka