Nekad _Troy_ | Chef-jobb ansökan [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Troy_

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Delägare av growstreet pizzeria

Vad heter du IRL? Troy Simons

Vad heter du på discord? Troy #9930

Hur gammal är du? Fyller 14 om en månad

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 1 år och 2 månader

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Eftersom jag har en tjockis Dree Low ped så passar jag ganska bra att rpa som pizza restaurangs delägare! Jag har en väldigt bra och social rp om jag får säga det själv. Jag kommer att anställa gott och glatt folk med en hög och social rp. När jag rpar tar jag det på stor allvar och lever mig in i spelet nästan. Jag vill kunna bidra med att förbättra pizzerian och göra den till en plats man vill besöka när man rpar. Kommer anställa fint folk med bra och social rp så att det blir roligt för alla. Jag kommer även rpa väldigt mycket själv, allt från att laga och leverera pizza till att se till att alla trivs och att pizzerian hålls igång. Att det blir en rolig och aktiv plats i staden.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat på growstreet pizzeria och har bra erfarenheter. Jag kommer även att rpa väldigt noga och bra när jag jobbar och lagar pizza och allt annat. Jag kommer se till så att alla har roligt.

Hur ofta kommer du vara inne? Ungefär 15 - 22 vardagar och 12-00 helger

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej endast Unive Roleplay

Har du läst våra Regler? Ja till 110%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka