Accepterad _Troy_ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Troy_

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198860686822/

Ditt Hex-ID: steam:110000135ab55e6

Vad är din discord tagg? troy9930

Vem var det som bannade dig? Står inget namn men förmodligen philip

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror nog absolut att det är en felaktig bann för förra veckan eller om det till och med var veckan före det så var jag bara ingame och försökte fixa en husbugg, jag hade köpt ett hus men kom icke ut ur det eftersom spawnpointen var ovanför taket i huset, så en staff bringa ut mig och jag ringde min vän för att få skjuts. men när han kom dit jag var så kunna han inte se mig och jag kunna inte se honom heller, så efter det stängde jag av unive och gick å la mig. Sen dagen efter när jag skulle gå in på servern så var jag permabannad. Tror absolut att det är en Bugg/ felaktigt eller nått sånt för vad jag vet har jag icke gjort nått regelbrott eller så, stängde bara av spelet och dagen efter var jag perma bannad så om nån skulle kunna kolla upp det här och se om de bara är felaktigt eller nån bugg, för jag har verkligen inte gjort nått, har alla MEDLEM, PED, DONATOR, MM roller kvar i discorden så. Men om jag gjort nått fel vilket jag inte kan minnas att jag gjort men isåfall vill jag jätte gärna veta vad jag gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tpad ut ur mitt hus jag hade köpt för spawnpointen i huset var buggad och var ovanför taket, så jag kunna inte gå ut ur det, sen efter en staff bringa ut mig så ringde jag en vän och bad han hämta mig men när han kom så kunna han inte se mig och jag kunna inte se han fast vi var på samma ställe på unive, sen stängde jag av unive och gick å la mig. Dagen efter var jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror absolut det är en felaktig bann, eller nån bugg eller så, för jag har verkligen inte gjort nått regelbrott eller nått annat fel, har alla mina roller kvar i discord också så jag är helt säker på att det är felaktigt. Men som sagt har jag gjort nått vill jag gärna veta vad jag har gjort. Om jag gjort nått tycker ni säkert att jag måste väll veta det men helt ärligt minns jag ingenting de skulle kunna va. Vill bara veta vad jag gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jo 3-4 gånger har jag blivit bannad sen jag börja spela igen för ish 6 månader sen, 2 banns var felaktiga och dom andra 2 har jag tagit lärdom av och det har inte hänt igen :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom jag är helt säker på att det är felaktig eller nån bugg eller nått sånt så finns det nog inget jag kunnat gjort annorlunda, för har inte gjort nått regel brott eller liknande, så är säker på att den är felaktig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Tror inte riktigt jag har lärt mig nått eftersom den garanterat är felaktig och jag ej har gjort nått fel vad jag vet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka