Accepterad _Tomten_ | Polismyndigheten Ansökan [Zepta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Tomten_

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
8
Ange ditt födelsedatum: 22 Oktober 2004

Vad heter du på discord? Tomten#1471

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 1299

Hur aktiv kommer du att vara? under sommaren så kommer jag vara runt 1 till 7 timmar online kan även vara mera jag vet inte efter sommaren för har ej mitt schema men runt 1 till 5 tror jag

Vad heter du? Frasse Larsson

Hur gammal är du? 21

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? jag vill bli polis på grund av att jag vill vara en person som vill hjälpa alla som behöver hjälp jag vill att ingen ska behöva känna sig osäker jag har varit polis innan å gillade yrket å vet hur det fungerar jag står för rättvisa för alla jag vill att samhället ska vara säkert å att folk ska kunna koma å prata med polisen utan problem å att inte vara hotad av dom

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att ha en bra attityd å kunna läsa av situationer man ska inte vara osäker eller elak mot folk oavsett vilken person ska man vara professionell mot dom

Vad vet du om yrket i helhet? ganska mycket har varit kommissarie innan å har bra erfarenhet polisen ska alltid följa pl lagarna å vara snälla mot folk man ska agera på rätt sätt man ska ha bevis på personen du arresterar

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har varit kommissarie å piketen samt mc polis innan för ett litet tag sedan

Hur är du som person? jag är social å snäll jag kan hantera stressfulla situationer jag gillar att hjälpa till å vara en person som man kan koma till å jag kan hjälpa

Är det något vi bör veta om dig? nej

++rep Mogen och trevlig grabb. Har lite svårt för att skriva men jag kan lova er att han skulle bli en bra polis! Förtjänar polisjobbet enligt mig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka