Nekad _Tomten_ | Chef-jobb ansökan (Gunnar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Tomten_

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Polisdirektör

Vad heter du IRL? Frasse

Vad heter du på discord? Tomten#1337

Hur gammal är du? fyller 17 i oktober

Hur många timmar har du på Fivem? 1480 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag vill utveckla kåren till framtiden så alla kan känna sig hemma i kåren jag kommer vara aktiv i kåren å att utveckla att som jag kan i min förmåga jag kommer att ha koll på poliserna så kåren håller sig i 100% å att poliserna ska bete sig å vara mogna jag älskar yrket å jag jobbar varje dag för att vara en förändring jag kommer hjälpa till poliserna så dom käner sig tryga i yrket samt att dom ska vara en bra polis man

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit kommissarie innan nu är jag inspektör HR samt EC för Piketen jag är också grund utbildare

Berskiv din karaktär? Frasse är en driven å trevlig person han älskar att hjälpa personer han har haft en bra uppväxt hans mamma var kriminolog Chef Hans pappa är en ekonomi konsult han gick ur 3an i gymnasiet med A i allt han Jobbade med sin pappa ett tag men efter 4 år så ansökte han till polis högskolan han jobbade allt han kunde å gick ur sin klass å var den bästa där han var väl tykte inom kåren å han jobbade upp sig med all energi han kunde han älskar billar gamla å muskel han har ok med pengar å har aldrig jobbat för det han var advokat ett tag med för att hjälpa till på andra sidan med han är hård med sina regler å är bestämd han är 31 år gammal å jobbar för att säkra samhället

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 16:00 till 23:00
Tisdag 16:00 till 23:00
onsdag 16:00 till 23:00
torsdag 16:00 till 23:00
fredag 16:00 till 01:00
lördag 14:00 till 02:00
söndag 13:00 till 22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

+rep Detta är 100% den rätta grabben för detta jobbet! Sjukt kunnig och väldigt engagerad!

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Polisdirektör

Vad heter du IRL? Frasse

Vad heter du på discord? Tomten#1337

Hur gammal är du? fyller 17 i oktober

Hur många timmar har du på Fivem? 1480 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag vill utveckla kåren till framtiden så alla kan känna sig hemma i kåren jag kommer vara aktiv i kåren å att utveckla att som jag kan i min förmåga jag kommer att ha koll på poliserna så kåren håller sig i 100% å att poliserna ska bete sig å vara mogna jag älskar yrket å jag jobbar varje dag för att vara en förändring jag kommer hjälpa till poliserna så dom käner sig tryga i yrket samt att dom ska vara en bra polis man

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit kommissarie innan nu är jag inspektör HR samt EC för Piketen jag är också grund utbildare

Berskiv din karaktär? Frasse är en driven å trevlig person han älskar att hjälpa personer han har haft en bra uppväxt hans mamma var kriminolog Chef Hans pappa är en ekonomi konsult han gick ur 3an i gymnasiet med A i allt han Jobbade med sin pappa ett tag men efter 4 år så ansökte han till polis högskolan han jobbade allt han kunde å gick ur sin klass å var den bästa där han var väl tykte inom kåren å han jobbade upp sig med all energi han kunde han älskar billar gamla å muskel han har ok med pengar å har aldrig jobbat för det han var advokat ett tag med för att hjälpa till på andra sidan med han är hård med sina regler å är bestämd han är 31 år gammal å jobbar för att säkra samhället

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 16:00 till 23:00
Tisdag 16:00 till 23:00
onsdag 16:00 till 23:00
torsdag 16:00 till 23:00
fredag 16:00 till 01:00
lördag 14:00 till 02:00
söndag 13:00 till 22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja
+rep förtjänar d som fan

Status