Accepterad _Tomten_ | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Tomten_

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Frasse

Ange ditt födelsedatum 22 Oktober 2004

Vad heter du på discord? Tomten#1471

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på sommarlov

Måndag: 14:00 23:00
Tisdag:14:00 23:00
Onsdag:14:00 23:00
Torsdag:14:00 23:00
Fredag:14:00 01:00
Lördag:14:00 01:00
Söndag:14:00 22:00

har ej fot schemat till skolan men tror

Måndag: 17 22:00
Tisdag:17:00 22:00
Onsdag:17:00 22:00
Torsdag:17:00 22:00
Fredag:17:00 00:00
Lördag:13:00 01:00
Söndag:14:00 22:00

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år har bytt dc konto däremellan då mitt hade jag för mycket servrar å vänner å byte även inlogg på hemsidan då jag glömde av mitt original konto

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle ha koll efter folk som pratar ooc ingame å lallar i serven jag skulle även rapportera dom större svbans som Staffs kan kolla in på jag kommer ha koll på lallare jag som polis ser det ofta å jag kommer vara snabb på kick eller svban då dom lallarna å oseriösa spelarna förstör rpn på serven jag kommer ha koll om folk spawnar in dör å ingen svarar på deras rapport då kommer jag reva dom så dom kan rpa vidare

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag är driven å ser mycket regel brott så jag känner att jag vill göra mitt för serven varje dag så ser jag lallare å folk som pratar ooc ingame eller liknande å dom ej bli banade så nu känner jag att jag vill ta det med mina egna händer å hjälpa alla som möter lallare på serven jag vill underlätta arbete för Staffs så dom kan fokusera på det riktigt alvarliga som händer på serven

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag kommer som kat bidra med en bra rp nivå från mig själv och samtidigt hjälpa serven med alla lallare som förstör scenarios för spelare jag kommer också ej vara partisk mot någon sida utan vara en bra å trevlig servervakt jag kommer som sagt svbana dom som abusar eller pratar ooc ingame å jag kommer vara snabb på kick på dom fall det behövs jag vill att alla ska kunna rpa i sin fulla förmåga utan att oroa sig för lallare jag kommer ge dom som bryter mot reglerna rätt straf å göra så att unive

Varför ska just du bli servervakt? för att jag kommer bidra med 100% av min förmåga jag ser så mycket hända å jag vill hjälpa till så mycket det går jag kommer också ha en hög rp nivå så spelare som ej kan rpa seriöst kan se hur det ska se ut jag kommer vara en aktiv servervakt som kickar eller svbanar dom som gör regel brott jag kommer alltid va på utsikt mot spelare som bryter mot reglerna jag ser lallare hela tiden å nu vill jag få bort dom som kan ej rpa

Varför vill du bli servervakt? jag som sagt ser lallare hela tiden på grund av mitt yrke som polis å det är tråkigt att se även när man är ur tjänst så ser man spelare som lalar å pratar ooc ingame eller bugg abusar eller liknande å jag vill få bort dom på serven dom förtjänar ej att spela på en såpas bra server som unive jag vill hjälpa i all förmåga jag kan

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag är hyfsat kunig T.ex /dv ta bort fordon, /svban id anledning, /kick id anledning, /toggle id sätt på å av att se id på folk, /ooc skriva i ooc chaten

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans en gång då en staff skrev fel id med det löste sig på 5 minuter men anars nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej det gör jag ej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka