Accepterad _Timpan_ | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

_Timpan_

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013745803/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim Lindegren

Vad är ditt discord namn? -Timpan-#8137

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Bengt Nilsson. Jag är född 1998. Mina intressen är bilar och sjukvård men även bara vara med vänner på fritiden.
Jag är en glad och seriös person med dyslexi svårigheter men har haft en bra/en hyfsat bra uppväxt jag är född i Sverige nere i Skåne samt mina föräldrar. Vi har alltid haft en bra uppväxt och bra sammanhållning i familjen. Men mitt umgänge har försöker få mig göra dumma saker hela min uppväxt men har aldrig åkt ditt. Men efter flera år har jag tagit mig ifrån det umgänget och börjat jobba på postnord som bara är starten på mitt framgångsrika liv. Mina dröm är att jobba inom sjukvårdare eller i framtiden bli mekaniker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att Unive är en av Sveriges största servar och är en seriös och rolig RP. Eftersom jag är en seriös Rp:are hjälper det bara till att höja nivån på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har haft kompisar som har rekommenderat servern men även att jag spelat här under en längre tid.

Hur hittade du Unive? Genom kompisar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna utveckla mitt RP:ande men även hjälpa till att höja andras RP. För om jag föregår med god RP smittas det oftast av sig, det var så jag blev seriös i mitt RP:ande.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? ja servens RP nivå och få så många att bli bra RP:are som möjligt men även ha så roligt som möjligt på samma gång genom att komma så långt i min karriär som det bara går.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag kör mycket kvällar och nätter men mäts på dagarna. Brukar vara inne varje dag iaf.

Tillbaka