Nekad _Timpan_ | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

_Timpan_

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013745803/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim Lindegren

Vad är ditt discord namn? -Timpan-#8137

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Jag kommer i från en liten by nere i Skåne. Där jag got skolan med höga betyg trots min dyslexi. Min familj var ganska fattiga så när jag var 20 så flyttade jag hit i hopp om att kunna skaffa lite hjälp till mina föräldrar att samla in pengar. Det har got några år sedan sist jag hade kontakt med dem så jag vet inte om de är vid liv eller inte. Jag blir väldigt ledsen om mina föräldrar tas upp men i övrigt så är jag en ganska glad Person med lite humor. Jag är en man som söker ett ganska bra betalt jobb och har väldigt bra medtjensla. Söker mest efter ett jobb på Sjukhuset men skulle kunna jobba med vadsomhelst. För jag väldigt intresserad av Sjukvård.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är en bra individ och förväntar mig inget annat än ett bra rp samhälle. Jag är väldigt nöjd med den tid jag har spelat på Unive /gamla Multistaden.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att jag har lätt att hamna med folk som är här för rpandet och det är en av det största svenska rp servrarna. Samt att jag har några vänner som spelar med en hög nivå på rp.

Hur hittade du Unive? Genom min vän.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa nya vänner och kontakter.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få det så bra som möjligt inom rp och kanske få lite pengar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är inte så aktiv på andra servrar nej men väldigt aktiv på Unive.

Tillbaka