Nekad _Timpan_ | Ban överklagan [Oppa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Timpan_

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: _Timpan_

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013745803/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: _Timpan_

Vad är din discord tagg? _Timpan_#8137

Vem var det som bannade dig? Du har blivit permanent avstängd för: RDM -320

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit permanent avstängd för: RDM -320 Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det var ett misstag för några personer körde fram till en person och slog ner han sedan försökte jag ta han till sjukhuset gående men blev banad på vägen dit.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En bill med tre personer som stanna till och hoppade ut och slog ner en tjock person. När jag försökte ta han till sjukhuset så helt plötsligt blev jag banad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. En bill med tre personer som stanna till och hoppade ut och slog ner en tjock person. När jag försökte ta han till sjukhuset så helt plötsligt blev jag banad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte varigt banad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Antar att man inte ska hjälpa personer som blir nerslagne eller Vet inte.

Har du läst våra regler? Ja

Nekad.
Utveckla mer och Visa att du ångrat dig och visar att du förstått ditt fel.
Dessutom ber du mig att kolla din överklagan.

Låser och arkiverar.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka