Nekad _Theo_ | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Theo_

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? TheoBheo/_theo_0607

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Benny Paltnacke och han är 22 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skämtsam, Glad och vänlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Benny bodde i staden Unive för några månader sen men ville bort från gängkriminaliteten så flyttade men pga att hans uppväxt var tuff så gick inte Benny klart skolan och fick inget jobb. Han bestämde sig för att flytta tillbaka till staden Unive efter några månader och ville träffa hans gamla vänner. Benny hade en ganska normal uppväxt tills han blev 15 då hans mamma fick cancer och var sjuk i över ett år tills cancern vann. Efter att Bennys mamma hade gått bort så blev Bennys pappa deprimerad och började dricka väldigt mycket. En sen kväll hade Bennys pappa druckit och skulle köra bil och hamnade i en körde in i en annan bil eftersom han var full. Bennys lille bror blev adopterad till en fin familj eftersom han var 5 men Benny som var 16 ville ingen adoptera. Tillslut blev Benny adopterad av en fruktansvärd familj som inte brydde sig det minsta om han och direkt när Benny hade råd och fyllt 18 flyttade Benny in i sin egna lägenhet. Nu är Benny 22 år och vill hitta sin kärlek för livet och vill skaffa sig sitt dröm jobb vilket är att vara mekaniker för Benny älskar bilar och gjort det ända sen han var liten. Han brukar tänka på när han och hans pappa brukade mecka med hans pappas bil när han var liten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med många roliga och utdragna scenarion där båda parterna har roligt och vinner.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara spela för sin egna vinst utan att tänka på att båda är där för att ha en bra tid och ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot reglerna förut men som man brukar säga så lär man sig utav sina misstag och jag tror att jag bara har fått en bättre rp nivå efter jag gjort ett misstag eftersom då vet jag att jag ska göra något annorlunda till nästa gång. En gång som jag kommer ihåg är när jag var ny inom rpen så blev jag bannad för lall.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM random death match man får inte döda någon utan ett bakomliggande scenario, NLR new life rule är om jag t ex dog i t ex en skottlosning så får jag inte komma ihåg vad som hände i det scenario jag dog i.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad
Anledning:
Inte tagit intervju i tid!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka