Accepterad _Theo_ | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Theo_

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? _theo_0607

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Benny Sundström och är 24 år gammal. Han växte upp i en litet område utanför Stockholm. Hans familj hade inga pengar, det ända de hade var en liten lägenhet och en gammal volvo. Båda föräldrarna dog i en bilolycka när Benny var 10 år. Han var den äldsta syskonet i familjen så han fick ta hand om de två små bröderna Ragnar och Ronald. Ingen brydde sig om de tre ungarna och de fick inget socialt stöd av staden så det slutade med att de tre hamnade på gatan som uteliggare. Benny fick ta hand om alla och de blev tiggare. Alla som såg de tyckte synd om de för att de var små barn och därför var de många som ville hjälpa de. De fick en del gåvor i form av pengar och mat av vuxna som passerade förbi de. Benny tog alltid tacksamt emot gåvorna som han och hans två mindre bröder skulle dela på.
Nu några år senare har Benny och hans två bröder bestämt sig för att flytta till en annan stad som heter Unive. Bennys mål är att försöka få ett jobb så hans ska kunna försörja de med mat och boende. Han kommer försöka få ett lagligt jobb med hyfsat bra betalat, samtidigt som han också är ute efter att skaffa vänner, då han aldrig riktigt haft några vänner efter att hans föräldrar dog. Det har inte funnits tid för honom att hänga med vänner då han alltid behövt ta hand om sina bröder.
Nu hoppas han på att kunna få ett bättre liv i Unive och är redo att göra vad som krävs för att överleva.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Till servens rp kan jag bidra med en seriös och hög rp nivå med långa och roliga scenarion, där båda parterna kommer ha lika kul. Jag kommer bidra med bra och roliga upplevelser för både mig själv och för andra spelare då jag kommer försöka skaffa mycket vänner och kontakter. Jag kommer alltid hålla mig på min seriösa sida när jag rpar för att servens rp inte ska bli något sämre eftersom jag vill hålla den så bra som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man alltid ska spela för den andra parten i ett scenario och att alla partner i ett scenario alltid ska ha lika kul. För att rpn ska fungera så måste man kunna förlora i ett scenario och kunna ge med sig och låta andra parten vinna. Man måste tänka på att lite begränsa sin rp för att andra parten ska få ha kul. Man ska tänka på att andra parten också spelar för att ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst alla regler. Sunt förnuft t.ex betyder att du alltid ska tänka logiskt och inte göra något ingame som aldrig gjort irl. Meta gaming betdyer att du tar information utanför spelet. RDM betdyer att du dödar någon utan en giltig anledning. Powergaming betyder att man använder sig av omänskliga krafter, eller att man bara spelar för makt och pengar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat på Unive förut för flera månader sedan och vill nu komma tillbaka för att visa upp min rp nivå och för att kunna skapa roliga scenarion med andra spelare. Jag anser att jag kan alla regler inom rp och vill bevisa att jag kan bidra med en hög rp nivå.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka