Ej Antagen _TacTixa_ | Chef-jobb ansökan [Sjukvården] [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_TacTixa_

Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvården

Vad heter du IRL? Wille

Vad heter du på discord? TacTixa

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader tror jag. Jag rpar båda krim och laglig för frågan nedan

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla Unive sjukvården med min aktivtet, jag är alltid aktiv vilket kommer göra så att jag är bered för allt som kommer komma. Om jag kommer in som regiondirektör så kommer jag ge dem som har varit borta länge utan anledning ett kompetensprov, detta är för att jag vill kolla vad de egentligen kan vilket i efterhand göra så att jag samt ledning kan bedöma om dessa människor ska verkligen ha den gradbeteckning som de är eller om de ska bli nedsänkta. Genom denna strategi så kommer vi få en bättre bild på hur jag samt ledning ska få in bättre personer som faktiskt brinner för det. Utbildningar, utbildningar enligt mig är en gåva för att få en chans att förbättra sina kunskaper men också hamna högre i rang, med detta sagt så kan man säga att 1 utbildning kan vara målet för den som ska ta utbildningen nya utbildningar, kunna få köra nya fordon, ny lära mm. Så det kommer göras lite ändringar vid utbildningen, den kommer vara längre, vi kommer ställa mer frågor, den kommer tas steg för steg och jag vill göra så att folk vågar att sträcka upp handen om de inte förstår något.

När det kommer till /me och /sme, jag kommer stå strikt med att folk som inte rpar med /me samt /sme kommer INTE få vård, de får skylla sig själv. Enligt mig är /me /sme rollspel det viktigaste inom rp och därför vill jag va så strikt med det. Angående just att vårda, man enligt mig ska inte snabb vårda då det ser bara dåligt ut, ser oprofessionellt ut som tusan. Så hur ska vi kunna lösa detta? Jo jag kommer ta åter gärder mot de som gör det, för enligt mig så ska snabb vård vara en myt när jag är chef.

Krycka och rullstol ska också vara strikt med att man ska sätta det, man gör detta så man förebygger folk som kommer in skottskadad att gå ut och skjuta igen. De som inte kommer följa det kommer direkt få åter gärder emot sig. En rullstol ska INTE vara på en person i bara 2-4 minuter tycker att den ska vara på till 10-15 eller 20 minuter.

Folk som inte kan bete sig vid sjukan kommer jag kunna hantera bra, jag har sen tidigare tillfällen skällt ut flera olika människor för deras betende och det har fungerat! Att skälla ut dem och sedan skicka dem ut ur sjukan gör så att de förstår att det är fel och det är så som jag har gjort och det fungerar! Så jag kommer börja säga till mina anställda att ni ska säga emot de som beter sig som idioter och faktiskt skälla ut dem, de kan vara 10 stycken men ändå ska man visa att man är starkare, detta tror jag kommer göra så att man får en mer striktare och utvecklad sjukvård.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit regionchef på server Paradise, Strive och någon annan som jag har glömt namnet på! Jag själv pluggar eller vad man nu ska säga sjukvården självständigt i hemmet för att få så mycket kunskap om sjukvården som jag kan!

Hur ofta kommer du vara inne? Månadag: 15:30-20:00, Tisdag: 16:00-00:00, onsdag: 13:00-17:30. Torsdag: 15:00-21:00. Fredag: 17:00-02:00. Lördag: 14:00-19:00. Söndag: 12:00-02:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart jag skulle göra det!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Japp!

Senast ändrad:
+rep Min vän här! Är mycket erfaren inom sjukvården de har vi sätt både ingame samt på hans stream! Han är även världens skönaste människa ooc. Jag tycker att ni verkligen borde ge denna kille chansen då ni inte kommer att hitta någon bättre! MVH Jakob0402_

+rep Min vän här! Är mycket erfaren inom sjukvården de har vi sätt både ingame samt på hans stream! Han är även världens skönaste människa ooc. Jag tycker att ni verkligen borde ge denna kille chansen då ni inte kommer att hitta någon bättre! MVH Jakob0402_
King<3

+rep Vet inte vad jag ska börja. Denna Tactixa har varit regionschef på ett flertals andra servrar och det han visar på sina lives är att han verkligen tycker om att rpa som sjukvårdare. Vi behöver en chef på sjukvården som är aktiv är drivande är redo att ta steget till att bli regionschef. Allt det här har tactixa. Jag tycker ni ska ge tactixa en chans till att bli chef.

++++rep en riktigt skön broder som är Nice att prata med och som är kunnig inom sitt yrke💝💝💝

+rep Jag tycker att han borde bli regionsdirektör, skön grabb, aktiv samt bra rpare

+/- rep Hört mycket bra om honom samt sett lite på hur han är men han är inte super super trevlig på allt och alla men annars väldigt kunnig Mvh taxi.

-rep dålig kompis.

+/- rep Hört mycket bra om honom samt sett lite på hur han är men han är inte super super trevlig på allt och alla men annars väldigt kunnig Mvh taxi.
Tackar! Är mest elaka på folk som inte kan bete sig, kan skrika samta svära åt dem för att de ska hålla sig till sin skit och inte kasta skit på mina underbara kolegor! Sedan så rättar jag folk som gör fel i sin vårds plan:) Innerst inne e jag en go människa haha

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka