Accepterad _Ström | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Ström

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? strom071

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Elliot Johansson | 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hjälpsam, Driven, extrovert

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sjukvård, varit på denna karaktär sedan tidigare. Är sugen på att komma tillbaka

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en aktiv sjukvårds karaktär, som sträver efter ett gott rollspel och inkluderar många till att skapa ett fantastisk rollspel där social RP kommer vara prioritet. Jag kommer spela för att de är kul och om man själv tycker att de är kul så kommer rollspelet att bli mycket bättre. Jag spelar min karaktär för att de är en karaktär och inte en reflektion av mig själv. Utan jag vill se och lära mig hur jag ska spela och föra min karaktär frammåt. Sedan så kommer jag sköta så mycket som möjlig IC. Vissa saker kommer såklart behöva ske OOC, men jag vill att allt som är möjligt ska skötas IC. Tycker RP blir skittråkigt när de blir Discord-FiveM RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att andra också kan vinna ett scenario. Om vissa scenarion alltid vinns utav en part så kan man välja att rollspela på ett sätt som gör att den andra sidan vinner ibland också. De är de som gör RP. Att båda sidorna kan vinna olika gånger. Bara för att du väljer att den sidan ska vinna denna gång så behöver inte de betyda att de är en total förlust. De kan bidra till många andra scenarion efter, vilket kan bli jätte roliga scenarion för andra. Man behöver inte alltid spela för sin egen vinning. De kan vara kul att förlora också för de är ens karaktär som förlorar, inte en själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? För längesedan, typ 2 år sedan bytte jag jobb inom 2 veckor. Lärde mig att man inte skulle göra så.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Powergaming 1 och 2. META Gaming,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope! Tack så länge

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka