Accepterad _spexz | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ogge..

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
193
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198293822926/

Ditt Hex-ID: 110000113e1adce (Hex)

Vad är din discord tagg? ogge eller _spexz

Vem var det som bannade dig? tacos

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-02 230554.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var att jag inte rpa på skador efter att jag hade vält en bil som en icke medlem hade tagit och kört sönder och vält min bil och då välter jag tillbaka den och rpar inte på skador.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det börja med att jag och en kompis bara åker runt i stan och då så kommer det en polis bil med sirener och åker förbi jag trodde att han stoppa mig så jag åker till sidan sen åker han förbi jag åker upp till han och säger varför åker du med sirener och då sen åker han ikapp mig och kör rakt in i mig och välter min bil upp och ner och kör sönder min bil och sen var det nån staff som kicka eller banna han och sen så ska jag välta tillbaka min bil för att han välte den så jag tar polisbilen och välter tillbaka min bil-

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker den är både felaktig men också rätt. Jag tycker att den är felaktig då det ar en icke medlem som hade tagit en polisbil som kör rakt in i mig och välter min bil och sånt och gör massa regelbrott och ska man då rpa på att en person kör bara in i en och välter en bil så den går sönder och det var så jag tänkte att man inte ska rpa på det. Jag förstår helt från tacos sida att jag inte rpar på skador och allt sånt och det är något jag kommer göra i framtiden och jag fattar att han bannar mig sen vet jag inte om han såg att icke medlem körde på mig heller men förstår varför han satte denna ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tagit den polisbilen och vält min bil och jag hade kunnat sagt aj och använt mig av /me ont osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska rpa på skador i alla fall även fast det var en icke medlem som körde på min bil och välte den. Jag kommer alltid rpa på skador.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka