Accepterad _spexz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ogge..

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
193
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198293822926/

Ditt Hex-ID: 110000113e1adce (Hex)

Vad är din discord tagg? ogge eller _spexz

Vem var det som bannade dig? emilkniven

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-24 203823.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att emil valde att banna mig för att jag åkte upp till röda gargaet och hoppade ner från ett tak och sen hoppade jag från taket utan att tänka mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade inte spelat unive på några dagar jag spawnar torget ocg sen åker och hämtar min kompis på klädaffären på torget sen åker vi mot sjukan för min kompis behövde vård och sen så åkte jag upp för röda garaget utan att tänka mig för sen när jag är högst uppe så hoppar jag ut från ett hopp som finns det och sen när jag landar så rpar jag inte på några skador och sen åker till sjukan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den bannen emil satte var helt korrekt då det var jag som inte tänkte mig för och hoppade ut från taket och rpade inte så jag tycker att den var korrekt placerad men vill spela unive med kompisar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns en ban och det var att jag vdma enn kille men han sa att jag skulle köra på han och då gjorde jag det och då vart jag svbannad och sen förlängd.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte ens behövt köra upp i röda garaget och skulle bara kört direkt till sjukan så min kompis fick vård.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag ska rpa på mina skador och att tänka sunt förnuft att inte hoppa från taket eller göra fler sånna dumma saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka