Nekad _Snappy | Medlem ansökning (ReaperNSP)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Snappy

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? minton1.

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2009

Berätta om din karaktär. Bosse Larsson Jobb på antingen mekonomen eller bilfirman eller bil relaterat bosse har haft en normal uppväxt med bra familj o vänner han har växt upp på landet han har ett stort intresse för bilar och hojar Bosse är 32 år gammal han försöker hitta en rolig punkt i livet med ett roligt jobb köpa någon fin bil kanske och bara leva hans intressen är bilar hojjar och golf . Bosse är lugn och kan hantera svåra situationer han har dock adhd och ibland kan bli arg enkelt .

Vad kan du bidra med till serverns RP? är en erfaren rpare kan hjälpa till med att göra scenarion längre rpa ut dem och göra så alla har en bra upplevelse på unive jag kan ochså försöka få in mer folk och hitta på förslag till event scripts osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst innebär att man vill att motparten ska ha det roligt och om det är menat för dem att vinna i ett scenario som att ge de chanser samt utvidga rpn

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja de har jag Powergaming ej rpa på sina skador txm om man krashar med en bil i 100kmh metagaming ta info ooc till ic sntförnuft enligt mig det viktigaste logiskt tänkande tänk som du skulle gjort irl.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp jag har 1000 timmar på fivem med flertal olika servers .

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har dyslexi ha det i åtanke bara men har försökt mitt bästa . :)

Nekad, utveckla mer om din karaktärs beskrivning. Välkommen att ansöka igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka