Accepterad _Snappy | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Snappy

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Milton.

Vad är ditt discord namn? minton1.

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär Kommer heta Christopher Johansson han är född 1989 Han växte upp på hisingen i göteborg han hade en bra uppväxt med vänner och familj men när han var 16 blev han indragen i kriminalitet rån Droger och utpressningar han blev åtalad för vapenbrott och innehav av ammunition samt mord när han var 25 Han satt i fängelse i 10 år han har precis kommit ut och ska börja på nytt på de som han är bra på droger vapen osv samt att samhöra en familj han intressen är bilar hojar golf och fotboll med pollarna han är en ödmjuk och lugn person och kan hantera svåra situationer hans framtidsplaner är att fortsätta med sitt kriminella liv hitta nya vänner samt ha det kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och social rp jag har 1000 timmar på fivem och väldigt bra erfarenheter smat att jag är snart 15 och mogen min krim rp är bra och det jag har bäst koll på Jag ska göra så krim rpn blir mer social och utviga på scenarion så de ej börjar med skott.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte man bara ska vinna scenarion alltså att ge alla en chans txm om man har en polisjakt att inte gasa fullt ifrån gör de roligt för alla så alla får en chans att vara delaktig och vinna ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? powergaming - ej rpa på skador omänskliga krafter. Metagaming- ta information ooc-ig . Suntförnuft- Logiskt tänkande tänk alltid logiskt såsom du skulle hanterat det irl. CombatLogging- att logga mitt i ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de Har jag somsagt så har jag 3 års erfarenhet samt 1000 timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja ha i åtanke att jag har läs och skriv svårigheter har intyg.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka