Accepterad -_Silence_- | Medlem ansökning (KAPTEN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

-_Silence_-

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliott

Vad är ditt discord namn? Blue#7894

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Mall. karl har en familj som är grovt misstänkta inom olika stader, Karl är en bra och god människa som söker jobb på mekonomen karl skulle jätte hjärna viljat jobbat på ett mekaniker jobb han älskar alla möjliga jobb och folk karl hjälper till så mycket som han kan karl försöker skaffa jobb men det går inge bra eftersom karl har haft en sjukdom. Karl fightades mot sjukdomen så bra han bara kunde men nu har han gått över det hans familj var så stolta och dom firade att karl klarade sjukdomen (1 år sedan) Karls familj har gått bort nu karl är ledsen efter vad som hände med hans familj men tillslut hittade han en vän som heter Ludvig dom blev jätte bra vänner och kämpade att glömma bort att karls familj hade dött... Men när karl hade lugnat sig lite med att hans familj hade dött gick han över det och skaffade jobb på Sc Styling men karl vill gå över till mekonomen eftersom han har ett intresse med bilar och han gillar att träffa folk hjälpa folk med det dom behöver. Detta var karls historia om hans liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med god rp nivå hjälpa folk med saker dom kan behöva hjälpa med, jag kan ganska mycket om olika saker så om folk behöver hjälp så finns jag här att hjälpa dom. jag spelare inte bara för makten eller pengarna jag spelar för att det är roligt att spela på unive och det är en bra server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska ha det roligt i scenario och inte bli arg om man förlorar t.ex. Att du skriver occ "VAD HÅLLER DU PÅ MED SKA JAG GÖRA SÅ DU BLIR BANNAD" och om du blir kidnappad och dom dödar dig och tar dina saker som är värda typ 10k ingame pengar så ska du inte bli förbannad på dom, Då du kan bli bannad för du gör fel.

Hur hittade du Unive? Unive var min första fivem server.. Och när jag laddade ner fivem och jag såg Unive Roleplay så tänkte jag "Oj den här servern verkar vara väldigt bra" Så sa jag till mina kompisar att köpa ett gäng på Unive Roleplay.

Vidare du har 48 timmar på dig att ta intervjun lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka