Nekad _Puff__ | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Puff__

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Christian

Vad är ditt discord namn? Puff#0507

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Nilsson och har en bror som heter Mustafa Nilsson, Abdi är 20 år gammal och hans bror är 25. Abdi har alltid stört sig på att hans bror var större än honom vid alla tillfällen och då kände Abdi sig förminskad... Alltså när han fick köra moped så fick hans stora bror göra det tidigare och Abdi hade ett jättestort intresse för mopeder och motorer. I ungefär 17 års åldern märke Abdi att Mustafa hade gjort sin första kriminella grej och snattat på Coop och då tänkte Abdi att det inte var så svårt och blev mer insatt i kriminaliteten. Det gick otroligt bra för hans bror, han hade den nyaste telefonen och dyra klockor runt armen. Men en dag så kommer Abdi hem och märker att stämningen inte är som det ska, han tar snabbt upp telefonen och ringer till Mustafa MEN ingen svarar. Abdi blir fundersam för Mustafa ska vara hemma vid denna tiden tänker Abdi. Sedan ringer telefonen och det är en mörk röst som säger att: VI HAR MUSTAFA, KOM TILL ÖRESUNDSVÄGEN 3 NU! Abdi rusar ut i hallen och springer snabbt dit, när han kommit fram set han sin brorsa sitta fastbunden i en stor och två stora män som var beväpnade med tunga vapen. Abdi blir rädd men just då säger en av dem stora männen: Berätta allt och Abdi förstår ingenting och då börjar mannen rikta mot Mustafas huvud och upprepar: BERÄTTA ALLT! Vadå säger Abdi. Därefter skjuter en av männen Mustafa rakt i huvudet, och Abdi ser detta och bara börjar springa allt vad han har därifrån. Så kortfattat kan man säga att han såg sin bror bli skjuten och efter denna händelse har Abdi varit traumatiserad resten av livet och bara fortsatt med kriminaliteten. Nu känner Abdi att han är redo att flytta till den ny stad för han måste bli av med sin depression, han står nu på flygplatsen och väntar på att få flyga till staden: Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ni borde Whitelista mig för jag utvecklad RP nivå och skapar bra scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Hur hittade du Unive? Förslag av en vän.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top