Nekad _Muskot_ | Whitelist ansökning [Martin och APELSINEN!!!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Muskot_

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: _Muskot_

Vad är din steam profil länk? http://steamcommunity.com/id/muskot

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Nordgren

Vad är ditt discord namn? Muskot#8631

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 1998

Berätta om din karaktär. Filip Lindström. En 31 årig kille som är född i Stockholm med sina föräldrar. Vid 14 års ålder så dog Filips föräldrar i en trafikolycka där personen som körde in i oss var drogpåverkad och anledningen till föräldrarnas död va pga för kvaddad bil. Därför valde Filip att börja arbeta som Polis. Filip vill nämligen förebygga kriminalitet och brottslighet. Filip är en väldigt lugn och harmonisk kille som bryr sig om alla oavsett vad. Han är väldigt lugn av sig vilket kan vara en fördel i poliskåren. Filip har alltid varit intresserad av Fiske och träning samt fotografering. Filip jobbade nämligen innan som Reporter för en tidning innan som varit väldigt populär. Då Filips föräldrar dog har han haft det ganska kämpigt i livet med upp och nedgångar. Filip har under hela den tiden försökt att försörja sig själv med olika saker allt ifrån att jobba i gruva och samla sten, till att vara skogshuggare till textilarbetare med mera. Allt för att kunna leva på det. När det kommer till relationer så är han ensam utan barn eller fru vilket han vart väldigt länge. Att arbeta som polis är en väldigt krävande jobb som tar mycket på Filip men han kämpar på ändå med jobbet. Inom polisen har Filip haft uppdraget att ta hand om pappers arbeten som Sekreterare. När Filip känner att han vill vara ensam så åker han gärna uppåt i landet vid fyren och bara står och tittar och lyssnar på vågskvalpet av vågorna som slår mot stenarna. Filips föräldrar har alltid varit där hos honom och stöttat honom i vått och torrt men nu när föräldrarna inte finns längre så får Filip ta hand om sig själv.
Mina relationer till vänner är sådär. Han är väldigt blyg i början och tar saker i sin egna takt och känner av stämningen först. Tidningen som Filip jobbade tidigare för en tidning som hette Strandsatt NEWS och handlade om saker som hände i staden allt från mord till små saker. Våran nyhetsbyrå startade också ett TV bolag vid namnet Strandsatt News TV där vi spelade in våra intervjuer samt saker som skedde i staden. I skolan va Filip den som försökte ragga på tjejer i klassen vilket gick sådär. Han var absolut en tjejtjusare men ibland gick det som det gick. Filip va tidigare döds kär i en tjej i skolan som hette Nora men henne har han inte sett skymten av sen skolan slutade. Filip är tidigare utbildad bilmekaniker men känner att det är ingenting som han vill jobba med då det i princip är samma saker som sker hela tiden, Service på service exakt hela tiden och lortig om fingrarna blir man och smutsig och ja man får tvätta händerna hela tiden vilket Filip är lite sådär med. Han gillar nämligen inte att hålla på med saker som är kladdigt. Filip kan absolut inte äta saker med ben i för han avskyr att pilla med maten samt skaldjur är ingenting för honom. Det blir en hel del snabbmat för Filip då han inte heller gillar att laga mat.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill utvecklas ännu mer inom roleplay ihop med andra som kanske är bättre än vad jag är, Jag kan bidra med både bra polisiära arbeten samt Sjukvårdsarbeten då jag tidigare spelat som Sjukvårdare/Läkare samt Polis. Jag vill också utveckla andra som kanske inte är helt erfarna inom roleplay världen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad då jag vill lära känna detta community samt skapa grymma scenarion ihop.

Hur många timmar har du på FiveM? 2,515

Hur hittade du Multistaden? Via FiveM

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka