Nekad _minionen | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_minionen

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? anton1_1_1

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2010

Berätta om din karaktär. Namn: Leif Persson
Födelsedatum: 1989-03-07
Leif började sin karriär som byggarbetare, men en serie olyckliga händelser ledde till att han förlorade sitt jobb. Bitter och desperat började han smått med småstölder och illegala aktiviteter . Det dröjde inte länge innan han insåg att hans strategiska tänkande och naturliga ledaregenskaper kunde användas för att bygga upp något större inom den kriminella världen.

Efter att ha lärt sig spelet på gatan blev Leif snabbt en central figur i Göteborgs undre värld. Han började organisera rån, utpressning och narkotikahandel. Hans gäng," blev känt för sin brutala effektivitet och sina strategiska operationer. Leifs motiv är ofta en stark känsla av att bevisa sig själv och uppnå makt. Han vill skapa ett imperium som ingen kan ifrågasätta, både som en personlig triumf och som en revansch mot en värld som han anser har svikit honom.

Leifs utseende: Leif har ofta svarta solglasögon. han har gröna ögon svart skägg och svart hår har nästan alltid kostym med svarta skor och en cool mask och en svart väska.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med roliga scenarion, mycket bra RP, positiva vibes.
.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om polisen vill stanna mig och jag inte har en riktig anledning till att åka iväg (vapen och droger i bilen eller direkt efter ett rån) med min Import så ska jag kunna stanna och låta dem göra sitt jobb istället för att direkt åka iväg på vanliga trafikstopp. och om en person rånar mig på tex mitt vapen ska jag låta han göra det så att inte man själv alltid vinner i ett scenario.
.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM = att döda någon utan någon scenario eller giltig skäl. powergaming = att tex köra med sin skruttiga bil över ett stort berg. fearrp = att du ska värna om ditt liv i ett scenario då du blir tex tagen gissla eller blir riktad på med ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har kört på några andra.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är alfa

Senast ändrad:
Nekad
Anledning:
Plagiat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka