Nekad _mango__ | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_mango__

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter Malte är 14år gammal

Vad är ditt discord namn? mitt discord namn är _mango___

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Kalle Malm han är upp född i en stad som heter Jönköping. Kalle har alltid under sin uppväxt velat bli kok på en restaurang som han ägde helt själv. Men en dag har detta förändrades detta sen 2000 har han velat bli en mekaniker på Mekonomen. när han blev vuxen blev han mekaniker och lyckade väldigt bra. han föräldrar vill inte att han skulle bli det då han var upp född i en rik familj. där det ska vara rent och fint efter som man blir smutsig som mekaniker sa hans mamma upp kalle från sitt jobb. kalle viste inte om detta än men när kalle tog reda på detta. han blev ledsen. han vill ta livet av sig men då kom hans pappa som är chef på polisen. här ta dig ett jobb på polisen sa pappan. kalle blev helt över lycklig då hans gamla favorit kompis pappa jobbar på polisen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att köra bra och rolig rp genom att läsa reglerna jag vill också skapa bra rp på serven genom att skapa roliga minnen. inte rpa så det blir tråkigt för båda lagen eller (motståndarna)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte spela så att man själv vinner hela tiden man ska spela så att båda sidorna eller lagen har det kul att rpa och spela på servern. att vinna hela tiden har ingen betydelse inom rpn. om båda lagen vinner lite då och då blir det roligare att spela.

Hur hittade du Unive? genom yt och kompis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka