Accepterad _Linkan_ | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linan

Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck Chef

Vad heter du IRL? Linus

Vad heter du på discord? Linan#1002

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 125

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli Chef på Falck då jag har mycket erfarenheter inom yrket för jag har jobbat där i 1 månad sammanlagt och känner att det behövs en ny chef för att hålla upp Falck. När jag började jobba på Falck var det en väldigt dålig chef som inte hade någon koll på saker och bara anställde nya personer och sparkade dom andra. I och med att jag kan mycket redan så tror jag det är bra för mig att vara chef för att lära dom ny inkomna personerna. Jag kommer hålla Falck uppe som det var innan chefen lämnade. Jag gillar jobbet hos Falck då jag gillar att meka och hjälp personer med deras bilar. Jag kan styra upp så alla jobbar som dom ska och får en rätt och betald lön. Alla som kommer in som nya till Falck ska jag åka runt med och hjälpa och lära dom grunderna för Falck.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket erfarenheter för jag har jobbat på Falck i 1 månad och var anställd och bärningsutbildad. Kan alla grunder för jobbet och vet exakt vad man ska göra när jag kommer till en plats och börja laga. Jag kan en del om att vara chef också, jag vet hur man håller koll på kassan, lönen och rollen dom anställda har. Tror jag skulle vara en bra chef då jag kan mycket och hjälpa alla andra. Som chef håller man koll på alla anställda så att dom jobbar och inte bara är anställd för lönen. Som chef kollar jag hur många som har lagat fordon i slutet av kvällen. Om man jobbar bra i 3-4 dagar så kan man bli upphöjd till Anställd än Provanställd. Kanske en lön höjning också men det ingår med en ny Anställd roll. Så jag kan mycket om jobbet och ska hålla koll på alla. Jag kommer ta intervjuer 1-3 gånger per vecka för att få in ny arbetare men hålla hur många som arbetar till 15-16 personer. Dom som inte jobbar komme jag skriva ett sms till på discord och fråga varför dom inte jobbar. Om det är skola och annat så kommer jag såklart behålla dom och tänka på dom varför dom inte jobbar så jag inte råkar sparka dom från jobbet. Om man inte kommer med ett så bra svar får man en varning att jobba lite iallafall och om man inte gör det då kommer jag nog sparka ut personen från Falck och anställa en ny som ändå kommer jobba mycket. Men om man är borta länge så ska man skriva i längre-inaktivitet så chefen vet om att man är borta.

Berskiv din karaktär? Min karaktär Linus Eriksson. Han har haft en svår uppväxt sen han var mindre. När Linus fyllde 13 började han göra massa olagliga saker som att sno folks mobiltelefoner, pengar , osv. Linus fick soc mötte nästan varje dag. Socialen fick beslut på att ta Linus till ett behandlingshem efter 1 månad. Linus mådde inte så bra i livet och kände att det han gjorde var fel, han ville nästan ta självmord inne i behandlingshemmet. Efter ca 1 år hade han bott i behandlings hemmet och han skulle ut när de har gått 1år. Det var 1 månad kvar, efter 1 månad kom han ut. Han fick träffa sina föräldrar och Linus var glad och mådde bättre än förr. Linus var 15 år nu. Han började ta tag i livet och satsa på sina drömmar och sluta med allt kriminellt som hade hänt förut. Linus började skolan och gick om en årskurs. Han gick i 9an då. Han plugga och plugga varje dag tills han kom in i gymnasiet. Hans dröm var att bli mekaniker och hjälpa personer som behöver det för att de ska vara glada med sin bil. Linus var 16 år nu han kom in i bästa gymnasiet som går. Linus fick sommarlov precis och tänkte skaffa körkort. Han övningskörde och klarade teoriprovet på första försöket. Han fick en bil i födelsedags present och det var en väldigt gammal BMW. Han blev glad och firade det med en fest med sin kompisar väldigt länge på kvällen. Linus är 18 nu och kunde äntligen köra sin BMW som han nu äger. Linus sa till sina föräldrar att han vill bli mekaniker, de blev glada och tyckte det var en väldigt bra ide. Efter 1 år blev han 19 år han fortsatte läsa vad man ska kunna för att bli mekaniker och hur man ansöker till det. När Linus var 19år och 4 månader dog hans mamma. Hon fick svår cancer och dog en månad senare. Det var bara pappan och Linus kvar. Linus blev ledsen och efter 1 månad försvann Linus pappa och hittades aldrig igen. Linus liv blev dåligt igen och Linus kunde inte sova på nätterna på grund av vad som hade hänt. Linus flyttade in i en billig lägenhet och bor fortfarande där med lite pengar. När Linus blev 20 år så gav han upp med att bli mekaniker och började med allt kriminellt igen som var ända vägen att få pengar på tyckte Linus. Nu är han 21 år gammal och äger en Audi RS7 med 100 000 på kontot. Han försökte komma med i något gäng och bli kriminell men det gick inte och ska nu ansöka om ny Falck Chef.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne på Unive hyfsat mycket men ändå prioritera skolan före. På vardagar kommer jag nog vara inne mellan 16:15 till 21:00 (Om jag inte har läxor). På helger spelar jag nog under hela dagen men en liten paus för läxor. På helger: 10:00 - 13:00 Paus 15:00 - 23:00 på lördag och 15:00 - 21:30 på söndagar typ.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle verkligen spela vidare på Unive då det är en bra RP server med roliga och duktiga spelare.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka