Inaktuell _Lilleman_ | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adam jannesson

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Ditt discordnamn: Lilleman ʕᵒᴥᵒʔ#9999

Ange ditt födelsedatum 27 December 2008

Varför ska just du bli staff? för att jag är en aktiv person som gillar att hjälpa folk, samt att jag har ganska mycket erfarenhet jag har varit sr.admin på andra servrar men det var ett tagg sen nu, och kan de commands jag behöver kunna och vet hur jag ska använda dem. och abusar inte mina perms eller är inte korrupt heller jag. och jag skall hjälpa unive att bli en ännu bättre server. och en viktig grej som är dåligt är att när man gör /report eller help om något så är det vanligt att man behöver skriva 2 gånger för att få svar och detta vill jag hjälpa till med för jag ser att det behövs. och jag ska se till att det är ännu mera social rp för hela rp:n blir bättre då och vi bildar ett bra Community då. och att jag är inne på morgonen då är det aldrig någon inne då och märker jag att det sker mycket lall och powergaming då och detta ska få stopp för om ingen staff är inne och kollar då så fortsätter detta och kan bli en stor grej av det.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag hinner ibland gå in lite på servern innan jag ska till skolan då hinner jag vara inne ca 30min till 60min beror på om jag orkar upp
Måndagar 15:00-21:30
tisdagar 15:00-21:30
onsdagar 15:00-21:30
torsdagar 15:00-21:30
fredagar 15:00-00:00
lördagar 08:00-00:00
söndagar 08:00-21:30

Hur länge har du spelat på Unive? i 3 månader ca

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag kan de flesta commands och är sv och har varit sr.admin på en annan server för ett tagg sedan
/svban (id) (anledning) bannar folk i en timme
/kick (id) (anledning) kickar folk
/dv ta bort bilen
/setjob (id) (job) sätter någons jobb
/sv servervakt chatt
/sc staff chatt
/v spawnnamnet på bilen
/revive ressar dig eller nåns id
/giveitem (id) (item)
/addkey (nyckeln)
/unban (hex id)
/ban (id) (dag) (anledning)
/who (id) kollar om dem är medlem eller krim
/goto (id) tpar till en spelare
/tpm telepoterar till sin marker på mappen
/banoffline (hex) (tid) (anledning)
/ooc du skriver i ooc chatten till alla på servern
/bring (id) tpar spelare till mig
/toggleid ser alla spelares id som är i närheten
/togglename ser alla spelares id och steam namn som är i närheten
/frezze (id) fryser en spelare
/unfrezze (id) avfryser en spelare
/spec (id) spectatar en person
/spec du kan se vilka du kan spectata

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ja, jag är inte så beredd att vara krim ansvarig därför att jag inte vill ta på mig ett sånt stort ansvar än men i fram tiden kanske det blir något av det det är samma med donations ansvarig :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka