Nekad _laddaren | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1ash

Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver W

Vad är ditt discord namn? _laddaren

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oliver Iskall. Han är väldigt specifik och snäll. Oliver blir inte så lätt arg, men när han väl säger ifrån så är han så kallat "too cold".

Oliver Iskall bodde i denna staden för ett tag sedan, med sin mamma och hans storebror. Sedan så valde Oliver att flytta till sin pappa bortom "padodle land". Han hade sina dagar på den lilla kyckling ön, tills han vaknade en morgon med ett brev fast klibbat på högra bröstvårtan. Han öppnade bervet, och där stod det att hans mamma på Unive staden hade gått bort. Oliver tvekade inte och bokade första, bästa biljett till "Unive airport."
När Oliver Landade i Unive så insåg han att han måste ställa saker och ting till rätta.

Oliver är rädd för ormar, oxch hatar tuggummi.

Oliver kan "face it" när det gäller orättvisor.
Oliver är som en typ av iskall person, och han ska vara artig och seriös i de flesta fall.

Oliver kan man även lita på han, eftersom han är en god lyssnare.
Oliver har en väldigt låg till hög växlande perstation, då han kan bete sig som en pingvin på hal is eller så är han isen, samt att han styr och ställer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en hög nivå av RP som passar till Unive staden. Där jag båda rpar för att det ska vara roligt för de båda parterna, dvs "ingen vinning bakom rpet". RPar ofta seriöst och är strikt med hur andra spelare rpar (#hatar regelbrott och pissigt rp) Delar gärna med mig av mitt fantastiska rp, så att andra kan ta efter, och då menar jag självklart att inte alla andra är sämre, än mig. När en spelare rpar bra så sprids det ut till restan av staden. (Det gör stor skillnad tro mig) Jag kan också hjälpa med olika servicejobb om det behövs och jag är alltid tillgänglig ifall någon spelare behöver hjälp med t.ex. pengar eller tjänster. Alla ska ha roligt, och det är typ det viktigaste som finns. Har man tråkigt som kommer det såklart påverka rpet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid måste spela för sin egen vinning, och om man har rpat länge så vet man att spela för sin egna vinning "hela tiden" är som att köra på en 100k server.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ganska simpelt, men säger lite mer kommer att berätta lite utanför grundlägande regler. Inget orealistiskt rp, där man använder sig av olika abuseringar, som t.ex. Spawnmenu abuse och clogg. Sen så finns detju också andra abuseringar som PG och emote abuse. RDM, VDM, Rasism, sunt förnuft, Dåligt betende mot tjejer och tredjepartsmjukvaror.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelet på Unive sedan 3 år tillbaka. Så tolka det som ni vill.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej! Men lyssna gärna på "Flickor vill bara ha skoj" av Konditorns

Nekad.
Anledning:
Vänta 1 vecka efter unban från en permanent avstängning.

Du får ansöka 2024-09-04. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka