Ej Antagen _laddaren | Chef-jobb ansökan [inquisitor] [Miracle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1ash

Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? Inquisitor

Vad heter du i verkligheten? Oliver

Vad är ditt användarnamn på discord? _laddaren

Ange ditt födelsedatum: 23 Januari 2010

När fick du medlemskap på Unive? Första gången var 2021 tills mitt konto vart hackat, sedan har jag haft medlemskap tills 2023 och haft några av hopp tills Maj detta år.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har mycket erfarenheter inom jobb på denna stad. Allt ifrån att sälja extra på små köp till att göra stor deals i högsta grad. Jag har varit biträdande på några ställen vilket jag anser är mer värt än chef, då det krävs mer jobb för att komma dit än att bara bli satt på högsta plats. Därför är jag grabb som är pålitlig, hjälpsam och bedrövlig bra på att styra och ställa. Men på sistone har jag tagit min tid att uppgradera mitt kreativa RP, för att nå mitt mål och få kreativt RP som inte tidigare funnits på Unives RP Community. Jag har även varit insatt chef som biträdande då det många chefer gillar att gå på semester. Det finns bara 1 twist och det är att denna går jag in som Bennet Lee. En karaktär som verkligen vet vad han vill och vet även hur man sätter ned foten. Hört att korruption har blivit mer allvarlig och där e jag bra som har en fingertoppskänsla på människor då jag märker om personer jag anställer inte kommer att passa. Jag tar även allt inom Ingame scenarion, då de ända undantagen är att personen inte skulle varit tillräckligt kompetent såsom, att ta situationen ooc, för det hatar jag verkligen. Har haft personer som tagit det för ooc och till och med blivit hotad. Så jag vet hur man hanterar korruption o sådant.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Det är att skapa en trygg miljö där alla anställda känner sig bekväma, men framförallt att vi ska kunna vara aktiva/tillgängliga mestadels av dagen. Sedan så vill jag inte vara en chef som tror på diktatur utan jag älskar att få tips och stöd från kollegor. Redan där skapar jag en social arbetsmiljö och chefens kontor ska alltid vara en knackning ifrån en fråga till käre chefen. Jag kommer även åka runt och deala business med andra företag för att byta lite rabatter och afterwork deals med nattklubbar som jag märkt har blivit mer populära, kreativa och aktiva. Jag vill också införa lite nya system och kanske ”veckans säljare” ibland.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja, spelar nästan varje dag förutom på mina day offs som brukar vara varannan helg. Annars är det från tidiga eftermiddagar till sena kvällar/tidiga morgonstunder.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

flyttar tråden till chefsansökningar arkivet och låser den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka