Nekad _kottbullar_ | Ban Överklagan [Zeno0.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_kottbullar_

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198949236770/

Ditt Hex-ID: 11000013af28022

Vad är din discord tagg? _kottbullar_

Vem var det som bannade dig? zeno

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-11 201440.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att de var för att de såg på logs att jag hade dupeat och ja man får ju såklart inte göra de så därför blev jag p banna. jag dupeade bara för att det typ inte fanns nått sätt att tjäna pengar och jag hade bara typ 5k på kontot hela tiden så kunde knappt ha råd med vapen. sen så sa en kompis tilll mig att han dupea och jag fick jag typ en mille av han och jag ville ha mer och köpa massor av vapen och sånnt så jag frågade ju han hur man dupear. sen börja jag också dupea. de var dumt av mig att göra samma som min kompis gjorde och bara tjänat pengar normalt på unive. om jag blir unbannad så lovar jag er att jag aldrig kommer göra om detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis gav mig en mycket pengar och Jag frågade honom hur han hade fått tag i alla pengar först sa han hade plockat 10000 blad och skit. Men sen efter att jag frågat mer, sa han att han hade dupeat. Jag ville ju också ha pengar och fråga om han kunde visa hur man gör. Han visade mig och jag tänkte att jag kunde testa det för att fixa lite extra pengar. Först gjorde jag det bara lite som typ 16000, men sen så ville jag dupea mer och dupade. Efter ett tag märkte ni att jag gjorde det efterssom ni kolla logs och så och det gjorde så jag blev blev permanent bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig, det var jag som gjorde fel. Jag visste att dupea var emot reglerna, men jag gjorde det ändå. Först var det bara lite jag dupeade, men sen blev det mer och tillslut hade jag typ dupeat 20 miljoner sammanlagt, och då så såg ni på logs vad jag gjorde. jag förstår det är dumt att dupea efterssom det gör spelet orättvist, och jag förstörde för andra och tex när jag dupeade ett vapen gjorde det så att det fanns mer av de special inköpet i spelet än vad de hade köpt ut. jag tänkte bara på vad jag själv kunde vinna av det, och inte på konsekvenserna av att dupea. Det var ett dumt val, och jag får ta ansvar för det. Om jag får en ny chans ska jag följa reglerna och göra rätt och inte försöka göra nått fel igen. Jag har lärt mig av bannen och kommer aldrig att göra om nått sånt här.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för många gånger så jag kommer inte ihåg dem men den senaste p bannen var att jag hade steps på mitt soundpack fasst jag inte visste att man inte fick.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle nog ha tänkt efter mycket mer innan jag började dupea. Om jag hade funderat på vad jag gjorde hade jag faktiskt fattat att jag skulle bli p bannad och att det var jävligt dumt att göra och då så hade jag nog inte gjort det. det var riktigt dumt att dupea och jag insåg inte att det inte bara påverkade mig, utan om hur det påverkar andra spelet och andra spelare. Om jag hade spelat vanligt från början så hade jag sluppit p bannen och kunnat forsätta spela på unive, och jag hade haft mycket roligare på lång sikt. Jag skulle inte bara ha tänkt på att få pengar utan att tänka på vad som var rätt. Det är något jag kommer att tänka på nästa gång om de ens blir en nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig något efter bannen. Jag insåg att det inte är värt att försök fuska för att få pengar utan bara köra normalt efterssom det ändå bara slutar med att man får en p bann om man fuskar sig till pengar.jag har också lärt mig att dupea inte bara hjälpte mig utan att de också förstör för andra och gör deras rp tråkigare ifall jag dupear deras vapen och så. och jag borde ha tänkt på detta tidigare.. Det har fått mig att förstå vikten av att spela normalt och spela enligt reglerna, inte bara för att undvika ban utan också för att göra spelet roligare för alla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka