Nekad _Knegar_lasse_ | Whitelist ansökning [Alex]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johnsson

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199048191768/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nemo

Vad är ditt discord namn? _Knegar_lasse_

Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Jag vill vara en helt vanlig person och bara leva ett helt vanligt liv fast i ett spel och göra allt som jag skulle gjort i ett vanligt liv.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag vill vara med i en server där jag kan köra roleplay och kunna bete mig som jag hade gjort i ett vanligt liv och bara kunna vara i en roleplay serve och leva ett normalt liv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har sett denna server på olika hemsidor och ser att den är populär och att det är en bra server.

Hur hittade du Multistaden? jag så den på olika sociala medier det började med tik tok sedan sökte jag upp den på youtube och kolla på lite olika videos och såg att det var en rolig server

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bara kunna leka runt jag skulle gjort i ett vanligt liv och göra olika normala grejer

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag faktiskt inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka