Accepterad _kevin1234 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_kevin1234

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? _kevin1234

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kevin Johansson och jag jobbar som MC försäljare jag är 23 år gammal och har många kompisar jag brukar vara med på fritiden jag har även 1 sambo som är 20 år gammal vi är ny gifta och mitt liv har handlat om mycket smärtsamt saker tex att mina föräldrar dog när jag var liten i en bil o lycka det var bara jag och min bror som överlevde han var 3 år och jag var 8 år när det här hände så han är fortfarande liten men jag fick bo oss min faster med mi bror hon tog hand om oss uppfostrade oss som sina egna hon fanns alltid där för oss om vi behövde hjälp så behövde vi hjälp frågade vi henne och det vi hade fått berättat för oss var att dom hade dött i 1 bil olycka men saken var att dom som körde på oss var 5 personer som var på 1 uppdrag att döda dom för att dom var skyldiga dom massor med pengar som dom inte kunde betala men vi har alltid trott att dom dog i bil olyckan men dom dog egentligen av dom som var på det där uppdraget så jag och min bror Liam har letat efter dom sedan vi fick reda på det där även idag letar vi och försöker hitta dom och 1 dag ska vi hitta dom det har jag lovat Liam att vi ska köra så vi letar dag ut och dag in och vi tror att vi vet vilka det är nu så vi kommer nog ta dom den här gången men dom kom undan och vi försöker lägga allt bakom oss men Liam vill fortfarande leta för att hämnas men det går inte säger jag till honom så vi försöker släppa det och gå vidare

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till bättre rp på servern och försöka göra rpn så bra som möjligt där jag är och jag kommer försöka få rpn så bra som möjlig och få det att fungera på dom platserna jag är på hela tiden inte lalla runt och hålla på att bidra med 1 bra rp nivå som jag alltid kommer försöka att göra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte bara ska spela för sitt eget bästa det innebär att jag inte bara ska spela för att jag ska vinna jag måste låta dom ha 1 chans också så dom också kan ha roligt under det scenariot inte bara döda för att vinna man måste ha 1 social rp så att båda tycker det är kul och man måste tänka på hur den andra hade uppfattat situationen som jag hade om jag hade blivit dödad direkt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM random death match att man dödar någon random utan någon andledning VDM veichel death match att man använder sitt fordon som ett vapen comat logging att man loggar för att skippa 1 scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? a jag har rpat på ortenwave unive total typ 2 år tillsammans tog en pause men känner att jag vill komma tbx för det var kul på den tiden ja spelade på unive saknar det

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag spelar mycket om dagarna så att det kommer bli spelare inne på servern

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka