Accepterad _KapteneN_ | Ban överklagan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_KapteneN_

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1415636842&token=0Aq9OHKh

Ditt Hex-ID: 11000015460e76a

Vad är din discord tagg? kevinmujanovic#4420

Vem var det som bannade dig? Loco

Hur lång tid var din ban? 3dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? pwg, rpar inte på skador, lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag inte rpade på dsync och att jag slogs mot en grabb med anledning så de var "lall" enligt den staffen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så var de så att jag skulle åka upp för en sväng och sen bara kraschar jag in i något som inte finns så då tänkte jag att en staff specca mig och sen va i vägen för mig när jag åkte så jag åkte vidare mot mot mitt gänghus och sen när jag var där så ställde jag min bil så kommer de någon bakifrån mig med bil och hoppar ut och slår ner mig för jag stod i vägen för han så då slår jag tillbaks och sen blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga att de va felaktigt enligt mig då jag slogs med anledning. och de med att jag inte rpade på dsync var väldigt dumt gjort utav mig och jag har lärt mig nu av mina misstag och de ska inte upprepas igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har gjort mycket dumt men då va jag ny och har lärt mig från mina misstag sen gör alla misstag och de kan inte någon neka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att själv klart rpa på dsync som är de rätta men jag tog de som e dumt och att bara åka vidare vilket är så idiotiskt, och de med slagsmålet om den staffen hade sätt hela fighten och sen tänkt varför den uppstod

Har du lärt dig någonting efter din ban? att rpa på dsync och att man tänker att om man dsyncar in i något och inte rpar på de hur hade de sätt utt om alla gjorde så då hade de varit bilar som hade krockat och sen åker man vidare för de är dsync.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka