Accepterad _kalashnicovv_ | Medlem ansökning (Daagmask)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Tjoffe

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? ian

Vad är ditt discord namn? riktigakalashnicovv1337.

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Aron Ahmed 01a

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, snabb, effektiv.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är väldigt effektiv och då kommer han försöka gå polisutbildningen då "Aron" har alltid gillat Polisens jobb och uppgifter som kommer med jobbet Aron kommer antingen gå till Meko om det ej skulle funka, Aron har bla. varit bitr chef på Marja lisas, Aron hade en svår uppväxt och föddes i Egypten men hans föräldrar blev hootade med att döda aron då flydde dom först till Tyskland sedan igenom danmark och tillslut Sverige där de hittade staden "Unive" Som var rätt väll befolkad och hade många lediga jobb och mycket pengar att tjäna, Aron's Första år i livet var rätt tuft då de hade inte jätte mycket pengar i början, Men efter några år så klarade de sig utan social bidrag, Aron gick bygg i gymnasiet och gick ut med 16 Merit.

Vad kan du bidra med till serverns RP?
Jag kan bidra med roliga scenarion och få folk vela spela vidare. För mig spelar det ingen roll om vinst eller förlust för mig handlar det mer om att ha roligt men ändå ha det intressant och därför kan jag bidra till en bättre RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte alltid behöva vinna senarionen tex. Inte att hoppa ut och skjuta om de blir en konflikt mellan gäng.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, Jag pwg jag krashade in i ett träd och då körde jag bara iväg utan att använda mig av tex. /me & /sme.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear rp: Att alltid rpa rädd om det är tex. ett rån inte sitta och springa iväg eller inte samarbete med gärningsmännen. Suntförnuft: du tex kör av en bro med din bil de hade du inte gjort IRL så då gör du inte det i spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nein/Nej.

Senast ändrad:
Utveckla "Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär". Du har 24 timmar på dig, tagga mig när du är klar!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka