Nekad _jayripk_ | Ansökan till Servervakt [Punk..]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_jayripk_

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad heter du på discord? _jayripk_

Vad är ditt Hex:ID 11000016092e07d

Ange ditt födelsedatum 15 Augusti 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Varje dag går jag in på Unive, och hänger med andra spelare. Jag är också inne på cs2 ibland för att skjuta lite och ha kul. Utöver spelandet är jag ute och gör saker också, kanske cyklar runt eller träffar kompisar. Jag försöker också hjälpa andra och se till att alla har en bra tid. Jag försöker alltid vara schysst och hålla en positiv attityd.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem nu i 2 dagar. Men jag har mycket erfarenheter inom rollspel tro mig!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)

Har du tidigare varit blacklistad?
Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt på Unive har som jobb att se till att alla följer reglerna och spelar schysst. De håller koll på vad som händer på servern och hjälper spelarna om de har problem eller frågor. Om någon bryter mot reglerna, kan servervakten ta itu med det och se till att alla har en kul tid utan bråk. Och om man är servervakt så ska man underlätta för staffsen så dom inte har det så jobbigt. Så, sammanfattningsvis, servervakten ser till att reglerna följs, hjälper spelare som behöver det, och håller koll på att allt fungerar som det ska på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Unive för att jag älskar att hjälpa till och se till att alla har roligt när de spelar. Som servervakt kan jag se till att alla följer reglerna och att ingen bråkar. Jag gillar att vara en bra person och vara där för andra spelare som behöver hjälp eller har frågor. Jag tycker också det skulle vara kul att lära mig mer om hur servern fungerar och hur man ser till att allt funkar bra. Att vara servervakt verkar som ett bra sätt för mig så jag kan lära mig grunderna. Sen så kan jag förmodligen bli staff i framtiden! Så kort sagt jag vill vara servervakt för att fixa rpn så mycket som jag kan, jag kommer också vara hjälpsam och lära mig mer om hur allt fungerar.
Och dessa kommandon kan jag:

/sv (servervakt chat)
/noclip
/kick (id)
/svban (id)
/dv

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption inom abuse är som att du använder dina perms på fel sett Exempel:Jag har /id för att kunna se allas ids eller kanske att jag noclipar för att komma snabbare fram eller kanske att jag kickar någon för den är jobbig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka