Accepterad _dvzt | Beslut Överklagan [320] [GT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amiri

Medlem
Meddelanden
273
Reaction score
4
Ditt discord namn: larpbase.

Ditt Hex-ID: steam:11000016f21ec9f

Vad för typ av beslut gäller det? p bann + indragen medlem, krim, elitdonator

Vem/vilka tog beslutet? kalleanka

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror beslutet togs för att jag blev pc checkad då dem misstänkte att jag hade varit delaktig med någon "fusk grupp" eller något liknande för att jag hade nån server i min bio som folk hade då "reppat" i unive montages vilket jag vill säga att jag inte stödjer på något sätt alls utan emot det då jag vart staff också men jag var inte medveten om att folk hade gjort montages och reppat deras discord utan jag vart bara med för att jag var med i en giveaway vilket jag vann på typ 200kr. Och jag tycker även beslutet var felaktigt för att jag har inte använt fusket alls utan bara haft på min mail vilket någon hade kunnat säga till mig att rensa då jag inte visste att de gick igenom mail osv. Var inte ens inloggad i mailen tills de pc checka mig då de bad mig att logga in sedan så sa de att jag skulle bli bannad vet inte vilken anl dock.

Hur är beslutet felaktigt? Det är felaktigt eftersom jag har inte varit delaktig eller stödjer den servern med de montages där de reppade det och har inte heller fuskat i unive, inte alls. Vilket de själva inte har bevis på men de tar beviset ifrån min mail att jag har köpt fusk för ett halvår sedan och va även bannad ifrån unive då och hade inte tänkt att använda det inne på unive då jag inte ens hade något sätt att använda det då jag bara hade laddat ner fivem, gta, discord och såna appar och bara ville köra på unive och starta om helt, utan fusk bara spela för att ha roligt på fritiden.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inget beivs

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Det står även på min ban "Har haft eulen förut" vilket jag har aldirg sagt att jag inte utan jag betalde ju för unban för att jag ska kunna splea på servern inte bli bannad för att jaghar fuskat förut och det var även anledningen jag köpte unban för 2000kr + krim 200 för att jag har fuskat förut har slutat med sånt skit, bilden nedan
1779915410760.png

Senast ändrad:
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
GT
Unive Staff

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
GT
Jag har vädligt svårt att förstå ert beslut. För ungefär 3-4 veckor sen betalade jag redan 1909 kr för att få bli unbannad. Kort därefter blev jag banand igen på grund av att ni hittade fusk i min mail. Ingen informerade mig vid köpet av unban att jag behövde rensa eller ta bort något från min mial för att undvika en att bli bannad igen.

Nu frågar ni ytterligare 1990 kr för att unbanna mig igen. Jag anser att detta är riktigt orimligt när jag redan har betalat för en unban och inte fått någon tydlig information om dessa krav i föväg.

Jag vill attt ni förkalr varför den tidigare betalningen inte längre gäller för samma sak och varför jag ska behöva betala igen för en ny unban för samma konto.

Blacklist hävd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka