Accepterad _dusad_ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_dusad_

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199569161077

Ditt Hex-ID: 11000015fe5cb75

Vad är din discord tagg? kJss

Vem var det som bannade dig? COL

Bild på banmeddelande: ban unive 2025.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Staffs valde att banna mig för att jag betedde mig väldigt dåligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Den kvällen var jag på väldigt dåligt humör då en väldigt tragisk sak hände mig personligen, jag var Trygg-Hansa Chef och var inne och RPade. Och det hände väldigt mycket ingame vilket gjorde att jag blev på ännu sämre humör. Jag försökte få tag på Staffs via /report och ingen svarade. Jag blev sur för att det var en spelare som förstörde min RP. Jag valde då att sluta spela på servern på grund av att jag var väldigt lack. Istället för att bara lämna servern så valde jag att ändra mitt discord namn till "Korrupta Jävla Sosse Server", där efter blev jag bannlyst.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Allt var mitt fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Av alla dessa bannlysningar har jag tagit mig en tankeställare på hur jag kunde ha gjort om, och hur jag kunde ha undvikit att bryta mot Unive’s regler. Sedan har jag även läst igenom alla FiveM reglerna en extra gång till för att säkerställa så att det inte skall ske upprepade gånger. Och självklart så har jag lärt mig en läxa från mina tidigare bannlysningar, vilket jag har kunnat göra med denna!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att uttrycka mina åsikter (som jag inte anser stämmer längre) kunde jag bara ha lämnat servern utan att förstöra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag. Att istället för att uttrycka mig, så ska jag tänka på det och ta det lugnt. Kanske ta en paus ifrån datorn. Just denna perioden i mitt liv var även väldigt jobbig. Jag söker en andra chans!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jajamän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka