Nekad _Deeney_ | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ej i Bruk

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisa

Vad heter du IRL? Daniel

Vad heter du på discord? Deeney#4603

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 950

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill just bli chef Marjalisa eftersom dem tidigare erfarenheter jag har med att jobba som biträdande på räddningskänsten är bra för att jag kommer ihåg att vi behövde kunna jobba i stress. Om du inte kunde jobba i ett lag så fick du sparken och det håller jag med och det kommer jag ta vidare om jag då blir chef på Marja lisa . Jag vill också bli chef på Marjalisa eftersom dem som tidigare har varit det var inte det länge för att dem har antigen brytit mot server regler eller har bara avgickt. Eftersom att jag har tidigare erfarenheter då jag var biträdande chef så vet jag hur många man ska ha anställda och hur man vet hur personer inte jobbar för pengar. Du kanske undrar varför du ska just ge mig det här jobbet och jo det ska du göra eftersom att jag har varit chef på Brittas lyx billar och Mekonomen och det betyder att jag är tillräckligt mogen för att ta handom det här jobbet. Som sagt så har jag jobbat i företag och vet hur man jobbar under stress. Jag vill också ge andra chans till våran personal som om du ha

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Dem tidigare erfarenheter med att jobba inom Marjalisas är att jag vet hur man jobbar som bilförsäljare och vet hur man har rolig roleplay och hur man använder våra grejer. Jag vet också hur man jobbar i ett team eftersom att jag har tidigare varit biträdande-chef på räddningskänsten som betyder att jag vet hur man jobbar med stress. En annan grej är att i min ålder så har man inte så mycket läxor som betyder att vi inte har nåt svårt som betyder att jag kommer att ha mer tid att spela på servern. Om jag blir chef så kommer jag börja med att anställa och sedan börja vara online dagligen med tillräckligt mycket arbetare för ett stort scenario. Framtiden jag ser om jag blir en chef är att vi har tillräckligt mycket med arbetare och jag kommer att vara chef där länge. När vi har börjat med våra scenarios så vill jag lära mitt lag att inte argumenter eller tjafsa för att vi ska inte se dåliga ut framför unive

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Lorenzo D'Angelo 29 år. Lornezo är född i USA men har flyttat till Unive eftersom hans mamma var därifrån och han farsa var amerikan. Lornezo l kom till Unive när han var 5 år på grund av hans föräldrars skilsmässa. Första åren var väldigt tuffa för Lornezo då han inte hade det lätt med språket och fick inte särskilt många vänner. Många gånger funderade han på att flytta till sin pappa där allt skulle vara enklare... Men efter åren gick så börja det bli bättre och han stannade kvar för att han blev kär i jobben och alla dess möjligheter. Lornezo har ingen familj här längre som pratar med honom och därav har jobbet blivit allt han har just nu. Sen barnsben har Lornezo haft intresse för bilar och allt som medföljer det. Dessutom på senare dagar har han nu hittat intresse för att sälja och reparera dem. Dessutom har Lornezo funnit många vänner som han brukar åka och golfa med, köra exotiska bilar ihop, kolla på massvis med brudar. Lornezos dröm är att ha vänner som behandlar honom som han behandlar andra, dessutom att vara chef över ett företag som han tror på och skapa en slags gemenskap inom det företaget som är familjelikt. Lornezo har lätt för att tycka om folk och har genom hela sin uppväxt försökt hjälpa människor som har det svårt.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag runt 4-8 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka