Nekad _DampJanne | Medlem ansökning [Wille123]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_DampJanne

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199133076740/

Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad är ditt discord namn? Wolfz#3863

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2006

Berätta om din karaktär. jag är en kille som gillar bilar och att köra runt i staden och jag letar jobb och tänkte när jag ändå gillar bilar kan jag ju jobba på vianor. Jag är 15år irl i spelet är jag 20 . mina intressen är att hålla på med bilar som karaktär

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med en go stämning och vara snäll mot kunder (om jag kommer in på vianor jag kommer vara glad mot alla och hjälpa alla och göra unive till en bättre plats.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för det är den mest verklighets trogna plats på five m och det är en hög rp nivå alla kan reglerna och inte går runt och skjuter eller slår varandra

Hur hittade du Unive? jag hittade det på cosmo bts stream för 3 månader sen och så har jag hört den från andra med inte fattat hur man joina

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få så hög rp nivå och spela mig in i världen som om det var påriktigt (stav)

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få så hög rp nivå och spela mig in i världen som om det var påriktigt (stav)

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka