Nekad _DampJanne | Medlem ansökning (Alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

_DampJanne

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199133076740/

Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad är ditt discord namn? Wolfz#3863

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2008

Berätta om din karaktär. jag är en rätt så normal människa som gillar att jobba som polis som jag har gjort på andra servrar innan jag hittade unive och vill bli antinge ambulans eller polis på unive

Varför ska just du bli Medlem på Unive? människa som gillar att jobba som polis som jag har gjort på andra servrar innan jag hittade unive och vill bli antinge ambulans eller polis på unive. jag kommer bidra till att alla sköter sig och att ha en god stämning på servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för det är den mest verklighets trogna plats på five m och det är mycket bra rp på servern och det är många inne samtidit

Hur hittade du Unive? jag hittade det på cosmo bts stream för 2 månader sen

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli så bra som möjligt att rpa och var en bra (polis /ambulans )

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli så bra som möjligt att rpa och var en bra (polis /ambulans )

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? bara i en för tillfället för att jag vart bannad i 15 dagar vet ej inte riktigt varför men det är ok

Tillbaka