Nekad _Cappe_ | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Cappe_

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198079628891/

Ditt Hex-ID: 1100001071d565b

Vad är din discord tagg? Cappe #7038

Vem var det som bannade dig? det står ingenting om vem som banna mig

Hur lång tid var din ban? tror perma det står inget datum

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? the user is banned from this guild

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror de kan ha valt att banna mig för att jag bröt § 1.18 men jag tyckte själv att det inte var troll för det ända jag sa var att jag hoppas att jag blir whitelistad och att jag blir lite sur om jag inte blir. Det sa jag för att en jag känner kom in på servern för första gången och 10 minuter senare så blev han whitelistad och fick jobb på marja lisas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag joinade support vc för att jag behövde hjälp med hex id och hur man skriver en whitelist ansökan. sen kom jag in i en vc med några och jag frågade om de kunde hjälpa med det. Efter att de hjälpte mig så sa jag att jag hoppas att jag blir whitelistad och att jag blir lite sur annars. Sen blev jag bannad från DC servern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker själv att det var felaktig bann för att det är inte troll att säga att man hoppas på att man blir whitelistad kan jag tycka.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad på DC servern innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag behövde inte säga det och det var ganska onödigt av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nu så vet jag att det är helt förbjudet att trolla och jag var inte äns medveten själv om att jag trollade. Nu de senaste 30 dagarna jag har varit bannad så har jag tagit tid åt att läsa igenom reglerna. Det kan jag erkänna själv att jag inte hade läst igenom reglerna så noga innan min bann. Om jag blir unbannad kommer jag ta det mera seriöst, Förut så var jag ganska ny till fiveM och viste inte riktigt hur det fungerade med DC och In game. Men nu så har jag kört det mera och börjat att fatta.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka