Nekad _Cappe_ | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Cappe_

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198079628891/

Ditt Hex-ID: 1100001071d565b

Vad är din discord tagg? Cappe #7038

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? 20 dagar och sen fick jag plus+10 dagar tror jag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Cop bait ~320master. Återstår: 9 dagar 3 timmar 23 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag störde tjänstemän och att jag kanske lalla

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min bil gick sönder för att jag blev påkörd och min bil typ "volta" så jag gick till marja lisas men det var stängt som vanligt. Så jag gick istället till parkeringen utanför och gick runt där en liten stund råka sätta mig i en bil men sen gick jag ut. Efter det så gick jag till en grupp människor och två stycken Securitas som pratade med varandra när de pausade pratandet så frågade jag om de kunde skjutsa mig jag stod lite riktad mot Securitas. Där hände kicken

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det är en felaktig bann eller igellefall för lång bann. om det inte var en felaktig bann eller vad ni tycker så kan man ju tycka att 30dagar är för långt om det här Suntförnuft, innehav av tjänstevapen kan ge 5 dagar bann hur i helafriden kan fråga folk om skjuts ge 30 dagar bann. KAN NÅN SNÄLLA FÖRKLARA

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första bannen bannade zorxx mig utav misstag då han skulle banna några som hoppa ner från bank taket och banna mig istället. andra bannen var för att jag blev kidnappad och jag dödade mina kidnappare och det var 100% mitt fel och jag satt av mina 40 dagar. Lärdomen var att man ska läsa igenom reglerna och det har jag gjort nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt vad jag kan göra annorlunda för om marja lisas inte är öppet, inget garage nära och mekonomen är på andra sidan staden och tar 30 minuter att springa dit,. Så måste man ju få fråga folk om skjuts eller är det bara det jag tycker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man måste tänka sig efter en gång exta och man måste ha suntförnuft. Jag kanske inte skulle ha gått fram dit när jag såg att det var Securitas där.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka