Dubbelpost _Cappe_ | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

_Cappe_

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198079628891/

Ditt Hex-ID: 1100001071d565b

Vad är din discord tagg? Cappe #7038

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Cop bait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag störde arbetande securitas

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min bil gick sönder för att jag blev påkörd. Så jag skulle gå till marja lisas och köpa en ny bil eller någon moppe, men marja lisas var stängt. Så gick jag istället till parkeringen och frågade folk om jag skulle kunna få skjuts. Där var en grupp personer i som en "ring" och två Securitas personer stod där. Då frågade jag om skjuts men de tror kanske att jag mena till de för att jag stod lite riktad mot Securitas, (för att det går inte att bestämma exakt vilket håll man vill stå åt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att jag gjorde fel. Men jag borde inte få 20 dagar ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första bannen bannade zorxx mig utav misstag då han skulle banna någraa som hoppa ner från bank taket och banna mig istället. andra bannen var för att jag blev kidnappad och jag dödade mina kidnappare och det var 100% mitt fel och jag satt av mina 40 dagar. Lärdomen var att man ska läsa igenom reglerna och det har jag gjort nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunnat göra saker och ting annorlunda igenom att tänka efter en extra gång för att jag skulle ha kunna vända mig ifrån Securitas

Har du lärt dig någonting efter din ban? om jag mot förmodan blir unbannad så skulle jag vara mycket mer försiktig och tänka efter en gång extra innan jag gör saker och ting

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, Skriv 1 ban överklagan i taget. Du kan skriva om ban överklagan, men vill bara att du skickar ut 1 ban överklagan, Mvh BotMelwin

Tillbaka