Nekad _btsui | Medlem ansökning [Zatra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_btsui

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? _btsui

Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik johansson och är 28 år gammal. Han är snäll,social,omtänksam,och stark. Hans mamma dog i en bilolycka samt hans pappa dog genom att knarka heroin. Men hans pappa var en mcklubb president och ägde halva stan. Han hade dom bästa föräldrarna förutom att dom dog och att hans pappa knarkade. Men dom var stolta över han och var bara snälla. Erik kommer nu stå upp för sin pappa och bli exakt likadan säger han. Erik har alltid gillat snabba bilar samt motorcyklar, Så nu säger han att han ska äga en bilfirma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra,social rp kommer inte ställa till problem med er staffs för vill bara ha kul och rpa. Kommer rappotera alla lallare och hjälpa era staffs. Kommer även försöka bli staff och hjälpa ert staff team så mycket som helst. Kommer även bli polis och ta dom kriminella som gör dåliga handlingar mot människor som försöker rpa bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bra vill vinna ett sernario och verkligen visa att man inte powergaming bara vinna senarion för makt och pengar. Och att man verkligen låter dom andra försöka också och bara döda dom direkt.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade mig.
Har dyclexsi

Nekad utveckla Berätta om din karaktär. Sök igen om 12h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka